hoi,
ik heb een hond en ben aan het kijken voor een verzekering, bij welke zijn jullie??
ik zat op deze link te kijken is iemand daar bekend mee en is dat wat?
http://preview.tinyurl.com/NL-Nat-Huisdierenverz-DL-2176
groetjes danielle
Ik heb geen huisdierenzorgverzekering,omdat ik de voorwaarden niet erg voordelig vind. (niet alles wordt vergoed en eigen bijdrage e.d.)
De verzekeringsmaatschappijen willen natuurlijk zo veel mogelijk geld verdienen en geven echt niet zo veel om jouw huisdier.
Ik heb gewoon een reserve op m`n spaarrekening staan en als dat op is dan houdt het gewoon op.
Ik ga geen duizenden euro`s aan een ziek dier uitgeven. Naar mijn mening is een dier daar ook helemaal niet bij gebaat.
Dieren hebben geen besef van dat het beter kan worden,want die leven op het moment van de dag.
Inslapen is voor het dier zelf helemaal niet erg. Wij mensen maken er een probleem van.
Wie zegt nou dat dmv2 haar/zijn hond zo ziek is dat ie moet inslapen? Ik had ook altijd een verzekering voor mijn honden omdat als ze schade aanrichten bij anderen, al is het maar dat ze iets omstoten bij een ander, dat het dan gedekt is. Dus daar kan je je hond ook voor verzekeren hoeft niet alleen voor ziektes te zijn, en misschien bedoeld dmv2 dat wel!
Nou ik ben het niet helemaal met je eens dat een dier het niet erg vind om in te slapen. Ik heb al 2 keer mee gemaakt dat een dier echt tegenstribbelde om in te slapen. En dan niet van de prik die eraan kwam, maar het voelt zich wegvallen en dat wilden ze niet maar het kon niet anders.
Ik heb mijn beestjes verzekerd bij Protec en ik ben er erg tevreden over. Ze moeten alleen nieit al iets mankeren anders wordt het lastig en nemen ze je niet aan of je bent dan niet verzekerd tegen het mankement.
Daar is de gewone WA verzekering voor;)
Ik ben bij Proteq verzekert, weet niet eens of ik het goed schrijf:?
alleen voor de hond overigens, met de poezels erbij is het een dure grap, geld opzij zetten blijft het voordeligste, tenzij……………………..
nog nooit iets geclaimd dus hoe het werkt weet ik nog niet eens.
Beste Danielle,
er zijn in Nederland een aantal aanbieders van dierenverzekeringen (bijvoorbeeld Proteq of Hema). Aangezien je een hond hebt kun je waarschijnlijk het beste een hondenverzekering overwegen. Een hondenverzekering is namelijk speciaal bestemd voor honden. Met een hondenverzekering kan je je verzekeren voor medische kosten. Een handige site over hondenverzekeringen is: hondenverzekering informatie
Succes!
Groetjes Jan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?