Mwoehahahahahahaha!!!

• Xandra B.

http://www.brok.be/?p=2757

Ik pis bijna in m`n broek!

• Ditje

Oh, oh, die zal geen haartje meer op zijn lijf hebben. Lekker gewaxt.!!!

Edith

• Xandra B.

Van een natuurlijke menselijke `bontjas` naar een `leren` jas,want leer is bont zonder haartjes,hahahahahaha!

• <Elysa>

Nou, zo leuk dat ik in mijn broek pies vind ik het nou ook weer niet..:S

Maar van al dat gezeur dat ze tegen het dragen van leer en bont zijn daar word ik ook zo langzamerhand wel moe van..

Ik ben er ook tegen maar als ik in mijn schoenenkast kijk zie ik ook leren laarzen en ik heb ook leren jasjes en suede jassen en suede schoenen maar ik ben er toch op tegen dat er echt bont gedragen word, dat draag ik dus niet,maar als ik iemand zie die echt bont aanheeft dan ga ik die echt niet bespuiten met een spuitbus met verf..

Maar dat is hetzelfde als het eten van kikkerbilletjes en kreeft en ganzenlever enz, dat eet ik absoluut niet omdat daar veel leed aan voorafgaat voor die beesten.. Maar wat een ander doet moeten hun weten maar als het iemand is die ik ken dan zeg ik het wel, of ze weten hoe dat dier of dat lever van dat dier op hun bord gekomen is.

• karin R

bont van een levend gevild dier hoef ik ook niet, maar waarom zou je het restje van je biefstuk niet gebruiken?

toen m'n dochter vegetariër werd wilde ze ineens niet op de bank zitten, hoepel nu maar heel rap op:D want al dat leer weggooien is zonde, ik eet nl wel vlees en dat is nu eenmaal in leer verpakt.

• <Elysa>

Dit snap ik ff niet, ‘het restje van m’n biefstuk gebruiken' :S Waarvoor of voor wat moet ik dat dan gebruiken>?

Ik eet ook vlees dus ook het restje van m'n biefstuk..:D

• karin R

Ik bedoel het leer, dat hou je over nadat je het vlees gebruikt:D

niet in mijn keuken, wel in het slachthuis:)

• Xandra B.

Zie je dan niet dat de reactie van de motorrijders een koekje van eigen deeg betreft?

De actievoerders willen andere mensen opdringen om in dit geval geen leer te gebruiken.

En nu krijgen de actievoerders ook iets opgedrongen.

En ik vind op een zeer ludieke wijze! >:D<

• Xandra B.

Deze vind ik ook mooi;

Echt gebeurd in Engeland !

Een groepje dierenrechtenactisten staat voor een bontzaak te betogen met borden waarop geschreven staat:

MURDERER !

De bonthandelaar plaatste vervolgens een bord in zijn etalage met daarop:

I KNOW, AND I WILL KILL YOU

• karin R

:D