http://www.brok.be/?p=2757
Ik pis bijna in m`n broek!
Nou, zo leuk dat ik in mijn broek pies vind ik het nou ook weer niet..
Maar van al dat gezeur dat ze tegen het dragen van leer en bont zijn daar word ik ook zo langzamerhand wel moe van..
Ik ben er ook tegen maar als ik in mijn schoenenkast kijk zie ik ook leren laarzen en ik heb ook leren jasjes en suede jassen en suede schoenen maar ik ben er toch op tegen dat er echt bont gedragen word, dat draag ik dus niet,maar als ik iemand zie die echt bont aanheeft dan ga ik die echt niet bespuiten met een spuitbus met verf..
Maar dat is hetzelfde als het eten van kikkerbilletjes en kreeft en ganzenlever enz, dat eet ik absoluut niet omdat daar veel leed aan voorafgaat voor die beesten.. Maar wat een ander doet moeten hun weten maar als het iemand is die ik ken dan zeg ik het wel, of ze weten hoe dat dier of dat lever van dat dier op hun bord gekomen is.
bont van een levend gevild dier hoef ik ook niet, maar waarom zou je het restje van je biefstuk niet gebruiken?
toen m'n dochter vegetariër werd wilde ze ineens niet op de bank zitten, hoepel nu maar heel rap op:D want al dat leer weggooien is zonde, ik eet nl wel vlees en dat is nu eenmaal in leer verpakt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?