Greet, vraagje

• karin R

en alle anderen die dit lezen:

Heeft een koi andere voeding nodig dan bv de goudvis?

Ik voer nu vlokken voor goudvissen, 3 korrel voer en larven van muggen en nog iets.

• <Elysa>

Greet komt hier al zo lang niet meer, ik denk niet dat je antwoord van haar zal krijgen, maar als er niemand anders reageerd dan kun jij als moderator toch een mailtje naar haar sturen, jij hebt onze mail adressen toch? Of mag jij alleen een mailtje naar iemand sturen die zich misdraagt om een waarschuwing te geven? :D

• karin R

Greet leest hier vast nog wel, op het hondenprikkie iig wel, dus ik denk hier ook wel en net zoals ik jou en jij mij een pb kan sturen kan ik dat ook naar greet:D en anders open ik bij de buren een OTje:D

overigens waarschuw ik altijd via de prikborden en zelden of nooit per pb

• Xandra B.

Er bestaat wel speciaal koi-voer,maar volgens mij is dat meer commercie.

Koi en goudvis behoren tot dezelfde familie,de karper.

Forrel heeft wel iets speciaals; die hebben vitamine C nodig,omdat ze dat net als de mens,aap en cavia niet zelf aan kunnen maken.

Wat je nu voert is prima.

• <Elysa>

Ik heb het niet over pb, ik weet niet eens wat dat is :S maar over een mail..:) Maar oké ik snap dus wel dat jij geen mailtjes stuurt, mag gerust naar mij hoor..:D

• <Elysa>

Nou zal dat wel zo zijn wat jij zegt? Want voor mijn Liberty heb ik ook speciaal maine coon voer is dat dan ook commercie?

• Xandra B.

Ja,dat is zèker commercie!

• karin R

een pb is een prive bericht, zie je in het rijtje boven de pagina waar je leest schrijft nadat je ingelogd bent.

• karin R

Ja, heel erg commercieel, ik geef m'n katten uitsluitend eendagskuikens, er staan wel brokken maar die kijken ze niet of nauwlijks aan, das meer voor als ik per ongeluk langer wegblijf dan gepland.

katten en honden zijn vleeseters dat weten we allemaal.

katten eten vele kleine dieren en eten die in het geheel op, honden eten ook grotere dieren en delen die met de roedel waarbij de alpha het eerste eet, de ranglaagste moet maar afwachten wat overblijft, bij honden hoef je dus niet alle “onderdelen” in 1 maaltijd te stoppen.

• karin R

Thanks!

Ik heb wel gesnuffelt op het net natuurlijk, maar ja ik hecht nu eenmaal meer waarde aan jullie antwoorden:D