Haasdwergen!

• Xandra B.

Ik ben vandaag in het gelukkige bezit gekomen van twee haasdwergen. (konijnen)

Ik ben zo blij,zò blij! (:D

Het is een haaskleurige haasdwerg voedster en een chinchillakleurige gecastreerde ram.

Ze heten Zoef de Haas en Hip de Haas. Zoef is de castraat en Hip de voedster.

Morgen ga ik ze los laten in de tuin. Spannend!

• <Elysa>

Dat me neus van voren zit en niet opzij.. Ik zing zo met je mee, dat zie je zeker wel? :D

Mag ik op kraamvisite komen?:)-D

Maar vindt je het niet wat snel om ze morgen al in de tuin te laten lopen? Of kunnen ze niet ontsnappen?

• karin R

Geinig, ik ken ze helemaal niet.

Maar veel plezier met je mini nijntjes.

Heerlijk voor ze dat jij ze in de tuin kan laten huppelen.

• Xandra B.

Kraamvisite? Haha,ze zijn al 14 maanden,hoor.

Misschien is het inderdaad wat snel om ze morgen al los te laten.

Ik zal ze morgen eerst beoordelen of ze er klaar voor zijn.

Zoef wel,want die is wat minder onder de indruk van de verhuizing dan Hip.

Nee,ze kunnen niet ontsnappen…tenminste dat hoop ik. 8-)

• Xandra B.

Haasdwergen zijn appart. Google maar eens!

Chera (Andrea Vogel) die hier ook heeft gepost fokt ze. (maar daar komen ze niet vandaan)

Eerst had ze Belgische hazen,maar die vond ze te groot. (hebben nòg meer ruimte nodig)

• <Elysa>

Nou, dan maar geen kraamvisite, daar zijn ze idd te oud voor..:)-D

Maar ik heb ff gegoogled en er staat dat er weinig over bekend is als huisdier en als je er één hebt gehad of nog hebt, (jij dus twee) en je wilt er iets over vertellen, dan kun je mailen naar; info@bunnybunch.nl

Misschien leuk om te doen??

• Xandra B.

Daar heb ik nog te weinig ervaring voor.

Maar deze twee zijn niet geschikt als knuffelkonijn,want dat zijn ze niet gewend.

Ze moeten daarom ook los kunnen lopen om gewoon konijn te zijn.

• <Elysa>

Ik bedoelde dat als je ze een tijdje hebt dan zou je je ervaring kunnen delen, maar ik merk het al, das niks voor jou..

Maar hebben ze nou al losgelopen in de tuin, en zo ja, hoe is het gegaan, of wacht je toch maar liever even voor de zekerheid?

Mijn katten heb ik de eerste 2 jaar helemaal niet in de tuin gelaten en als ze nu in de tuin zijn dan springen ze niet over de muur gelukkig.

Wat wel vervelend is, is dat ze steeds achter bijen en wespen en hommels aangaan, daarom moet ik ze wel steeds in de gaten houden, want ik weet hoe pijn het doet als je een prik krijgt, en dat wil ik ze besparen…

• Xandra B.

Het zou best wat voor mij zijn hoor,maar de Bunnybunch is een konijnenopvangcentrum.

En je weet toch hoe ik denk over opvangcentra voor voederdieren? ;)

De haasjes laat ik toch voor de zekerheid nog maar even in hun hok.