http://player.omroep.nl/?aflID=11402712
De meeste boeren willen ook meer welzijn voor hun dieren,
maar we kunnen niet voor een dubbeltje op de eerste rang.
Dierenwelzijn heeft de consument dus zelf in de hand!
Tja, dat wel.
maar als ik naar de verschillen kijk……………….bedroevend.
ster 3 zit nog vanaf 3 maandne in een klein K uthokje omdat ie met spelen “geen spieren kweekt”, ammahoela, dan komen ze domweg niet genoeg aan in die korte tijd,( lukt met vet ws wel) want spieren krijg je juist door veel te bewegen en combi met genoeg van de juiste voeding.
Nee, dit is ut um niet, voor mij dan.
tja, maar om zoveel geld voor een signaal te betalen?
Kocht ooit een stukkies verantwoord kipfilet, 14 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wel voor 4 personen, dat dan weer wel.
pfff krijg je dan alleen met de kerst hoor.
verschil met ster 1 is zo'n 10 euro, vind ik echt te veel verschil als je in aanmerking neemt dat er praktisch gezien weinig vooruitgang inzit voor de dieren zelf.
Wat me ook behoorlijk tegenstond is de mentalitiet van de boer zelf: we zijn toch commercieel enz enz.
Ik weet dat ze niet voor de kat z'n viool werken maar toch…………..vond het toch naar te horen dat ze dit alleen maar doen om de centen en niet voor het dier.
Na 3 maanden vrijheid, ruimte enz een hokkie waar je je kont nauwlijks in kan keren duwen vind ik haast nog erger dan de dieren die er levenslang in zitten, die weten niet beter.
net een buitenkat die ineens in een slaapkamer moet wonen
De meeste boeren willen toch ook wel meer welzijn voor hun dieren,hoor.
En natuurlijk zijn boeren commerciëel ingesteld,het is immers hun broodwinning.
Maar als we niets doen als consument zijnde,zal er nooit wat veranderen.
Je kunt ook minder vlees gaan eten,maar dan wel van dieren die het iets beter hebben gehad.
Eet dan eens een keer meer een EKO-ei ofzo.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?