stoere naam voor flatcoated retriever

  • lornaminkman@gmail.com

    dag allemaal, over vijf weken krijgen wij een flatcoated retrieverpup, een reu. Wij zijn op zoek naar een stoere naam. Een of twee lettergrepen.

  • greet

    moet je even googelen op hondennamen dan krijg je er onnoemelijk veel.

    en meestal als je de hond ziet komt de naam van zelf.

    groetjes greet

  • lornaminkman@gmail.com

    Hoi Greet, dat is het probleem. Dan krijg ik zoveel… namen… En we moeten hem alle vijf mooi vinden. Ik hoop op traditionele flatcoated retrievernamen. Maar toch bedankt voor je tip.

  • Xandra B.

    Zorro!

  • karin R

    Grando

    Fikkie

    Goofy

    Bambi

    geintje, ik ben er niet goed in, die (nep) herder van mij heet daarom ook Boefie, arm dier:S

    overigens wel prachtige honden, heb je hem bij een erkende fokker? (wat mij betreft niet nodig hoor) en moet de naam dan niet met een bepaalde letter beginnen?

  • lornaminkman@gmail.com

    Hoi Karin, dankjewel. Mijn meiden en ik hadden Juno bedacht, maar onze zoon vindt dat een meidennaam. En ja, hij komt bij een erkende fokker en de moeder heet Jane en daar weer een familielid van: Purdy. Wel Engels. Goofy vind ik wel stoer. Alleen wij wonen in Brabant, met zo'n zachte ‘g’.

  • Xandra B.

    Joey?

  • greet

    boy vind ik ook wel leuk.

    mijn hond heet matcho is hij totaal niet hoor maar de naam is wel leuk.

    zeker omdat het de bijnaam van onze vorige hond was.

    zorro vind ik zelf ook erg leuk.

    groetjes greet

  • lornaminkman@gmail.com

    Dank, Greet. Zorro werd door de rest van het gezin ter zijde geschoven, maar Boy is in overweging.

  • <Elysa>

    Amor, Zeus, hoe vindt je deze 2 namen? Meestal worden er zulk soort namen gegeven..