stoere naam voor flatcoated retriever

  • lornaminkman@gmail.com

    Ja, echt mooi. Mijn dochter en ik hadden Siena bedacht, maar mijn zoon vindt namen die eindigen op een A een beetje meisjesachtig. Maar ik ga Mika zeker inbrengen.

  • mve

    Nog een paar namen:

    Aros

    Cento

    Kane

  • <Elysa>

    Ik heb er ook nog een paar; Dorkas, Tarzan, Wodan..

  • karin R

    woopie

    snoepie

    boefie, erg geliefd:D

    wodan,

    donder,

    bliksem, vooral met een 2e hond die donder heet wel geinig, donder en bliksem, hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • <Elysa>

    Nee ze willen geen lieve namen maar stoere namen..:D Maar ik denk dat er geen naam te vinden is voor hun, want ze vinden geen enkele naam goed genoeg! :S

  • lornaminkman@gmail.com

    Beste Karin, Mitzy, Greet, Eliza, mve, en Xandra, hartstikke bedankt voor de namen die jullie hebben aangedragen. Er staan er een stuk of vijf nu op ons lijstje. Binnenkort maken we een definitieve keuze. Nogmaals superbedankt voor jullie meedenken. Groetjes Lorna

  • mve

    Graag gedaan. Ik ben benieuwd welke naam het gaat worden. Laat je het nog even weten?

    Groeten,

    Monica

  • <Elysa>

    Ja ik ben ook benieuwd wat het gaat worden want meestal horen we nooit meer iets..:S

    En bij de weg; ik heet Elysa hoor en geen Eliza…..B)-

  • karin R

    Ik deed meer mee voor de fun hoor:S

    zoeken jullie maar gewoon een naam die bij jullie past en die iedereen leuk vind (if its possible)

    en ga gewoon heerlijk genieten, maar na al ons harde werken (ahum) willen we wel meer van dit flatje horen natuurlijk.

  • <Elysa>

    De 5 weken zijn om, hebben jullie die pup al, en zo ja, wat voor naam is het geworden?