Stel............

• karin R

Dat er iets met je gebeurt, waar blijven jouw dieren, heb je iets geregelt?

Ik dus niet, er is niemand waar de hond heen kan, ik wil dus dat ie dan een spuitje krijgt.

de poezen…………..de kids zullen die zeker willen houden maar ik denk niet dat hun pa dat wil dus………..

bij familie komen ze dan ws, ik ben er van overtuigt dat ze niet naar het asiel gaan, maar echt iets geregelt heb ik niet.

Hm, ga dit toch maar es overdenken.

• Xandra B.

Ja,dit heb ik een aantal jaren geleden geregeld.

Met 1 telefoontje wordt alles geregeld. :D

• <Elysa>

Jeetje goed dat je het zegt ik heb nl ook niks geregeld maar ik heb een zuster die stapel is op katten dus ik hoef me geen zorgen te maken… Maar ik zal het er toch eens met haar over hebben, misschien zegt ze wel dat wanneer haar iets overkomt ik dan voor haar katten moet zorgen, eigenlijk hoeft dat niet eens gezegd te worden, want we gaan er gewoon van uit dat onze katten als ons iets overkomt goed verzorgd zullen worden…

• greet

ja, dat is wel iets om bij stil te staan.

ik hoop dat ze bij mijn dochter mogen en als mijn man nog zou leven bij hem.

zoniet dan wil ik liever dat ze inslapen als een asiel en dan mogen ze met mij mee op mijn laatste reis.

groetjes greet

• karin R

Ja, dat zou ik ook graag willen, dat Boef dan gelijk met mij begraven zou worden, liefst bij me in de kist, maar ik geloof dat dat niet mag.

Net als Elysa ga ik ervan uit dat m'n zussen/broers voor de katten zullen zorgen, daar maak ik e niet druk om.

overigens zijn de 2 dochters van m'n zus ook dol op mijn katten (en wonen op zelfstandig) dus dat komt helemaal goed.