help tegen honden en kattenmishandeling in Azie !

• hippo

STEUN ACTASIA : www.actasia.org !!!

Laat het wrede opsluiten en afslachten van honden en katten in Azie ophouden!! :X:X:X

ZIE OOK: www.stophondenenkattenbont.nl

heeeeel veeeeeeel dank !!!!!!!!

• <Elysa>

Je links doen het niet bij mij maar ik heb gegoogled en gevonden maar had ik het maar niet gedaan want alleen al het zien van de foto's en lezen van wat er staat ben ik al ziek geworden..

Niet te geloven hoe die Taiwanese honden als vuilinis wordt behandeld alsof hun huid er ook bij hun is afgestroopt, zo zien ze eruit.. En die zwerfhonden zo zielig wat daar mee gedaan wordt..

Maar hoe kan ik nou tekenen want dat heb ik niet kunnen vinden..

• Xandra B.

Wij doen dit met kippen.

• Xandra B.

Of nog erger (want deze dieren moeten nog langer ‘leven’) de volièrevogels in een kooitje.

En dat voor het plezier van z`n baasje.

Als we alle pelsdierhouderijen in Nederland en de rest van de EU gaan verbieden,

dan krijgt China dus nog meer klanten.

Daarom; http://www.pelsisgroen.be/

• <Elysa>

Kippen worden toch niet levend geplukt? Als dat wel zo is; dan eet ik nooit geen kip meer!

Ik eet wel vlees en soms vis maar als dat er iets mee gedaan wordt waar ik het niet mee eens ben, dan eet ik het dus niet.. Zoals kikkerbilletjes en kreeften en ganzenlever………

• <Elysa>

Eigelijk ben ik hyprocriet, want ik draag wel leren jassen en leren schoenen/laarzen en leren handschoenen.. Maar die zijn denk ik van een huid van een dier dat al dood was, toch>?

• karin R

ik heb een vest met konijnenbont, maar het dier zou toch al geslacht worden voor het vlees dus kan ik het bont ook wel gebruiken.

zo ook met schoenen enz. worden gemaakt van dieren die voor het vlees geslacht worden, ik zal nooit een bontje dragen van een dier wat alleen voor de bont geslacht wordt.

• karin R

mijn zoon eet daarom ook geen kip meer, muv de frikandellen enz.;)

Zelf eet ik wel eens kip maar niet zo heel veel/vaak.

• Xandra B.

Ook geen donzen dekbed van levend geplukte ganzen?

Het meeste dons uit China komt van levend geplukte ganzen.

• Xandra B.

Ja.

Maar het doel waarvoor een dier wordt gedood doet er voor het dier zelf dus niet toe.

Dieren hebben er alleen belang bij dat het op een fatsoenlijke manier geleefd heeft en aan z`n eind komt.

Wij mensen vinden het niet horen om alleen de huid van een dier te gebruiken.

Maar aan eer heeft een dier helemaal niets en al helemaal niet als het dood is!