terror kat

• ilse mv julian en christian

hij is een gezonde terror kat die het niet doet om het eten

hij vangt regelmatig ratten, duiven, koolmeesjes. eenden en waterhoendjes of waterkoentjes hoe je die ook noemt

het was een zwerfkat die nu al jaren een huis heeft bij die mensen

als het die kat niet zind dan valt hij ook mensen aan

hij speelt ook met de hond van de andere buren

het is gewoon een gemeene rot kat

terwijl ik heel veel van alle dieren hou

en als ik het vraag of we mischien een regeling kunnen trefen dat we bepaalde tijden de katten naar buiten doen

dan hebben ze er geen oren naar nee dan zeggen ze ooo ik laat zijn nagels wel kort knippen

maar ja dat is natuurlijk ook niet echt een oplossing

nou moet ik zegen dat ik van het begin af aan niet met die mensen door èèn deur kan

maar dit staat er los van

we zijn nog aan het verbouwen

nou ja verbouwen we hebben een nieuw huis gebouwt

nou heeft mijn partner bijna 2 jaar geleden een hartaanval gekregen

dus wat wij in een paar maanden af wilden hebben

daar zijn we nu nog mee bezig

omdat het geld gewoon op is

dus het is nogal een bouwplaats

als ik haar aan een lijntje doe dan kan ze zichzelf ophangen

en zo een grote tuin hebben we ook weer niet we hebben wel een overtuin maar dat is ook een bouw plaats

maar stel dat dat wel kan dan kan die andere kat er nog steeds bij

• Amberfurrytail@gmail.com

misschien een idee om te zorgen dat die niet meer in jullie tuin komt is de tuinslang erop te zetten.

iedere keer als je ziet dat die weer in jullie tuin zit nat spuiten of een emmer water over hem heen dan leert die het wel af!

Mvg Amber

link verwijdert, reclame is niet toegestaan

dat is ook niet een optie

ik kan het niet echt goed uitleggen hoe wij wonen

het zijn allemaal open tuinen ik mag er ook geen hek plaatsen

maar als je het probeert hem nat te maken als die in de buurt komt van je huis of hem weg jaagt op een of andere manier zal die minder vaak bij jou in de buurt gaan zitten en dat is al iets denk ik , zou het gewoon proberen maar ja als je denk dat het geen optie is niet geschoten is altijd mis lijkt mij.

o dat bedoel ik niet hoor

ik ben altijd net telaat

als ik het hoor dat hij weer bezig is dan ren ik naar de deur en dan sis ik heel hard

maar dan zie ik hem net de bocht omgaan of hij is al weg

dus die emmer die om de hoek staat ken ik geeneens gooien

en het mooie is zodra hij mij ziet schiet hij weg

hij is mij gewoon te snel af

hij hoort de deurkruk en dan poehf weg is ie

dus ik bedoelde niet dat ik dat niet wilde proberen hoor

Ik heb er is even over nagedacht , het enige wat ik weet is een keep off spray er is een kans dat dit kan werken , dit spuit je op de grond wel rond om de omgeving van jouw gebied , natuurlijk niet te dicht bij je huis je wil wel dat je eigen kat er nog komt , dit ruikt niet lekker maar zorgt dat de kat die dit ook niet lekker vind ruiken hier niet meer komt. ik kan je niet garanderen dat het 100 % werkt maar dit product is ervoor dat een kat ergens niet meer plast , maar eigenlijk zorgt het ervoor dat de kat er helemaal niet graag meer in de buurt komt het is het proberen waard. ik zal je de link geven dan kan je is kijken educato-esterni spray

je kan altijd is kijken of je het wat vind als je het niks vind hoeft het niet hoor ik zal is nadenken of ik eventueel nog een oplossing weet voor je probleem vind het erg rottig voor je.

mvg Amber

dat is een goeie tip die ga ik zeker proberen

bedankt

maar als er nog meer tips komen vind ik dat niet erg hoor

ik zal er is over nadenken en als ik iets weet kom ik er nog op terug hoop dat ik je kan helpen

graag en hartstike bedankt