Kooikerprikbord

• gerdamarijke

Hallo

Waar is het Kooikerprikbord gebleven? Ik las dit altijd graag, haalde er ook veel tips uit. Maar opeens is dit prikbord geen Kooikerprikbord meer, maar algemeen geworden.

Bestaat het Kooikerprikbord nog? Zo ja, waar vind ik het?

• <Elysa>

Misschien weet Greet dat wel want die heeft ook kooikers en misschien kwam die daar ook wel…

Niet geschoten is altijd mis…

• karin R

Greet heeft koi karpers, ik denk dat gerda kooikerhondjes bedoelt:D

Greet heeft een sheltie en een teckel als ik me niet vergis LOL

• Xandra B.

Koikarpers of Kooikerhondjes,niet veel verschil hoor,hahahaha!

Maar eh,gerdamarijke,even Googlen en je vind vast wel een kooikerforum.

En hier ben je uiteraard ook welkom!

• <Elysa>

Ja je hebt gelijk, ik dacht ook al dat het verkeerd getypt was…:D

• <Elysa>

Ja vind ik ook dat ze hier van HARTE WELKOM zijn (:D

• gerdamarijke

hallo allemaal

Ja ik bedoel inderdaad kooikerHONDJES (:P)

Op deze plaats was altijd een leuk Kooikerprikbord, en dat is sinds een tijdje verdwenen. Eerst was heel hele prikbord weg, en toen werd het dit algemene prikbord. Ik zit op kooikerhondje.startpagina.nl, maar als ik op het prikbord ga, zie ik dieren.startpagina.nl/prikbord. Vandaar mijn vraag: Waar is het Kooikerprikbord gebleven? En via Google is wel wat te vinden, maar nou net niet wat ik zoek. Er moeten toch nog wel meer (oud)kooikerprikkers te vinden zijn?

• karin R

Grinz..

Het hondenprikbord is ook op mirakuleuze wijze verdwenen, misschien dezefde beheerder, die was beh, van honden.pagina.nl.

• gerdamarijke

Ben dus niet de enige die vindt dat er een paar dingen nadelig zijn veranderd. Moderator, kunt u dit uitleggen en kan het Kooikerprikbord aub terugkomen?

• karin R

Nee, helaas kan ik dat niet.

Ik ben hier moderator en was het op het hondenprikbord, maar helaas ben ook ik er niet over ingelicht.

over het kooiker pb weet ik al helemaal niets.