Hilarisch!

• Xandra B.

http://www.beatrijs.com/tag/huisdieren/

Katten doen de afwas is om te gillen! (:D

• <Elysa>

Gekke kerel die dat laat doen, en zijn vrouw heeft niks te vertellen want die vindt het smerig maar laat hem toch zijn gang gaan..Die reactie die daarop volgt vind ik wel een goeie.. Het is trouwens nog ongezond ook voor die katten om al die etensrestjes op te eten, alhoewel; mijn vader zou zeggen dat tegenwoordig iedereen gek is en dat alle beesten vroeger gewoon met de pot mee aten omdat er geen geld was voor dierenvoer, maar hoe oud die beesten van toen werden zei hij er niet bij…

• mitzy

Haha Elysa

Destijds kon dat zoals je pa al zei

en misschien werden ze nog wel oud ook,

dier en mens zijn inmiddels zo verandert

Ook ons proppen ze vol met light,en mager

doe er ook aan mee hoor!:D

Dus ons systeem en dat van de dieren is niet meer zoals vroeger

Beer zou ook graag dit klusje klaren ,de afwas voorwassen,

Maarre doe t toch maar niet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,:Psorry Beer

• <Elysa>

Mijn katten likken ook alle borden schoon, als ze de kans zouden krijgen, maar die geef ik ze niet omdat Karel het aan zijn nieren heeft en Miep al te dik is en Liberty kan ook de hele dag door eten dus nog ff en die moet ook aan de lijn…

En die light produkten waar jij het over hebt moet ik ook niet want daar zitten weer andere stoffen in die nog slechter zijn voor een mens…En meestal zit daar nog een bijsmaakje aan ook, zoals in light frisdrank…Maar ja, als je op alles moet gaan letten wat je eet dan heb je daar ook een dagtaak aan, en ik heb al genoeg te doen..:D

• karin R

Ik let er wel op, als ik vitamines wil dan eet ikwel fruit/groente ipv melk met toegevoegde (chemische) vitamines.

melk breekt bepaalde vitamines/ijzer af dus die hebben al nauwlijks nut

zo hou je geen controle op wat je binnenkrijgt en dat wil ik graag zelf bepalen, teveel van iets is ook niet goed.(kalk en vit.C geeft bv stenen, gal/nier enz)

drinkontbijt is ook zoiets, zal heus niet slecht zijn (denk ik?) maar waarom eet je niet gewoon iets?

Ik vind eetgewoontes heel belangrijk, ik eet met d ekids vrijwel dagelijks aan tafel en geen bord bij de TV, das voor een keer leuk maar ik hecht aan het kontakt wat je met elkaar hebt tijdens de maaltijd en dat je weet wat je in je mond propt ipv gedachteloos iets naar binnen duwen.

idd zijn light producten heel vaak ongezond, aspartaam is echt heel slecht zvoor je en uiteindelijk wordt je er ook dik van, hoe het precies zit weet ik niet meer helaas, het had te maken met de smaak en dat je lijf daarop reageert, je eet iets zoet maar je suikergehalte gaat niet omhoog, daar raakt je lijf van in de war en slaat alles op wat het binnenkrijgt, niet na 1of 2 x maar wel bij herhaaldelijk gebruik, zoiets was het.

• mitzy

De werking van aspartaam

gaat geloof ik als volgt

Je lichaam reageet op iets zoets en

wil die bevrediging,maar het komt niet

wat tot nog meer honger lijdt.

Je mag maar 12 1/2 mg per dag

en dat heb je zo binnen met zoetstoffen.

Jullie hebben gelijk,,light produkten :eigenlijk onzin

bevat ook veel koolhydraten,wat omzet in suikers

Conclusie,,,gewoon gezond en vers eten

maar die chippies zijn zooooooooooooooooooo lekker.

• karin R

helaas wel, want die vind ik ook erg lekker, maar zelfs die maak ik wel eens zelf, van bladerdeeg met kaas of sesamzaadjes+ zeezout erop, lekker hoor

• <Elysa>

He zeg, stop eens ff, mij een beetje lekker zitten te maken….:P

• karin R

Ik dacht een filmpje te gaan zien, maar tis echt!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet om een kattentong maal, zal me echt een worst zijn of die nu wel of niet over m'n bordje gaat, voor de afwas dan he!

ik heb ook een sabbelkat, je denkt toch niet dat ik daarna meteen naar de kraan loop? verhoogt de weerstand denk ik altijd maar:D

• <Elysa>

Laatst op tv was er ook zoiets, dat de mensen te schoon zijn door elke dag te douchen enzo, en daarom hebben we minder weerstand dan vroeger, tis ook nooit goed he? :S