flatcoatretriever

• j_s_7@hotmail.com

Hoi,onze flatcoat ,zou volgende week 15 worden hebben we gisteren helaas in moeten laten slapen.

Nu zijn we op zoek naar een jonge herplaatser,die we nog een leuk leven kunnen gaan gunnen.

Gr Jacob

E mail j_s_7@hotmail.com

• <Elysa>

Oh dat is erg, en wat doet dat pijn he, om afscheid te moeten nemen?! Heel veel sterkte want dat zul je nodig hebben..

Maar meteen al een nieuwe hond? Zou je dat wel doen? Want dan ga je meestal vergelijken en dat is niet goed, ook niet voor die hond.. Zou je niet liever een tijdje wachten?

• greet

sterkte met het verlies van een vriend.

ik heb zelf al snel een andere hond genomen mijn ervaring is juist dat je er zoveel troost in vind.

de andere hond is nooit te vervangen en hoeft ook niet maar een andere hond geeft zoveel troost en laten ook weer dingen van je andere hond terug zien.

je moet doen waar je zelf aan toe bent het blijft een gemis maar je krijgt ook weer liefde van een ander hondje.

kijk eens op asiels.com of er niet een bijstaat die een nieuw huisje nodig heeft of bij de rasvereniging.

hel veel sterkte groetjes greet

• karin R

Sterkte, afscheid nemen van je dier doet altijd pijn.

Of je nu wel of geen andere hond neemt, ik heb ooit eens op dezelfde dag dat we een kat lieten inslapen een andere gehaald, maakt ons nl niets uit want de nieuwe vervangt de ander niet.

Succes met zoeken.

• j_s_7@hotmail.com

Hallo gelijk heb je ,vervangt nooit je vertrouwde eigen gabber,maar het gemis en de afleiding met een nieuwe vriend,we willen ook alleen maar een flat weer. zijn voor ons de trouwste en liefste die er zijn. gr jacob

• karin R

Een flat is wat er ooit uitkwam als geschikte hond voor mij. Ik heb een nep herder met kuren maar voor mij een zalig dier.

Ik vind de flat wel heel erg mooi, welke kleur had je?

stuur je ff een fotootje mee van mijn nepperd met de poes.

• mitzy

Heel veel sterkte toegewenst!

Ook ik had al snel Beer naar het overlijden van mn vorige hond

Bij mij liep het weer anders,

ik was nog zo verdrietig en in rouw

dat Beer dit aanvoelde en een tikkie dominant werd

Is goed gekomen hoor en we zijn dikke vrienden.

Heel veel succes met je zoektocht naar een nieuwe vriend!

• <Elysa>

Mijn ervaring is toen ik eigenlijk veel te snel een andere hond nam dat ik ging vergelijken maar dat was in het begin, later was dat over, en natuurlijk kan een nieuwe hond die vorige niet vervangen want elke hond is weer anders met zijn eigen karakter trekken..

• karin R

zo is ook elk mens anders, je kan niet voor iemand zeggen wat wijsheid is, dat moet ieder op z'n gevoel doen.

gets, wat een wijze woorden he?

• <Elysa>

Ja jakkes, veeel te wijs! ;)