Hahahaha,achgossie!

• Christiane Dammann(chrisd.)

Xandra B. Schreef:

——————————————————-

> Oh sorry,dat ik je geen Cherokee had genoemd,maar

> het staat wel met een i in je stukje in het

> smoelenboek.

> Ik twijfelde al. ;)

>

> Haha,maar 15 ratten? Ben je aan het afkicken?

> En een LAPweiler? Een kruising Lappenhond en

> Rottweiler?

Hi Hi die Xan,wat een lekkere druif ben je ook.:D

Nee hoor geen Lappenhond, Maar een Labrador met Rottweiler,maar eeh bijna goed.

Tja dan is mijn naam daar verkeert geschreven,ik ga daarwat aan doen.

Noumet 15 Ratten is best ook nog heel wat werk en zorg(denk maar aan de Da.)

Maar ja weet je ik word in jan.60 en dan is 50ratties en zo'grote lummel van een hond toch wel erug veel.Ik mag dan wel denken,dat ik 25 blijf,maar dat is jammer genoeg niet zo.

Liefs Chrisd.

Dank je Elysa.wat een LIEF plaatje…..waar heb je die gepikt>:D<

Je bent zeker een poesenvrouwtje zo te zien? ;-)

Liefs Chrisd.

• Xandra B.

Oh,dus je hebt een Labweiler! (:P)

• <Elysa>

Nee ik ben eigenlijk een honden vrouwtje, want ik heb altijd honden gehad, eerst een Duitse Herder, en daarna 2 keer een Dobermann, maar toen ik mijn laatste hond moest laten inslapen en niet kort daarna 2 kleine katjes in die dierenwinkel waar ik altijd kwam en nog steeds kom, in een glazenbak zag zitten kon ik het niet over m'n hart verkrijgen ze daar te laten zitten en heb ik ze gekocht.. Het was overigens wel de enige keer dat ze katjes verkochten hoor, maar deze kwamen uit een nest van 10 en die mensen bleven er mee zitten en als ze een week in die bak zouden zitten en nog niet verkocht zouden zijn dan moesten ze naar een asiel.. Maar bij mijn ouders thuis hebben we wel altijd honden en katten gehad dus ik ben er mee opgegroeit..En nadat ik 4 jaar deze 2 had heb ik er nog een Maine Coon bijgenomen want Kareltje en Miepie, zo heten ze dus, waren altijd aan het vechten, wat ze nog steeds afentoe doen, en ik dacht als ik er een kat bijneem kan die misschien scheidsrechter zijn..:D Ik wilde altijd al een Maine Coon hebben, zij heet Lady liberty, maar ik noem haar Libby, want als ik dan toch een kat erbij neem, wil ik wel een grote kat erbij…. Wat overigens wel leuk om te vertellen is; Als ze alledrie achter in de tuin in de sneeuw hebben gelopen, dat er dan dat enorme verschil van poot afdrukken te zien is, gewone katten pootjes naast die enorme klossen, ik kan precies zien waar ze gelopen hebben…B)

Pfffffffffff wat een lang verhaal, ik zit op m'n praat/typ stoel, maar nu ga ik koffie drinken…

FIJNE TWEEDE KERSTDAG ALLEMAAL…..

Goh Elysa,een Maine Coon,man die zijn zooooo gaaaf jo en dat zijn geen Katten maar Panters in een TE kleine verpakking en zooooo lief.Een Kennis van mij heefd er een,en die was eens bij mij te logeer.Ik hield m'n hard vast,toen ik die zag(was een Kater,wat een beest,net een jong Dogje)Maar hij was zooooo lief voor mijn ratties.Die gek gaf koppies met die grote plofkop,Rattie hield zich vast aan die kop anders viel ze een kilometer verderop en dan keek Buster(zo hete die)die je aan zo van:jo wat is dat? die katten kunnen zo sprekend je aan kijken :P En dan,het is toch juist machtig als je zo vrijuit over de beesies kan vertellen.

Nee hoor,nix lange tekst,het is juist leuk van andere posters hun dierverhalen te lezen.

Hey Elysa,miss. een optie om foto's van jou Kanjertjes? vooral van je Pantertje,leeeeeuk man,weet je fleurt hier het Prikkie ook een beetje op.Erg ben ik he.

.Gelukkig is het hier bij mij in the straat lekker gedempt,ach ja is ook een Kakkersstraat,woonen voornamelijk gepensionerde artsen,belastingamtenaaren van de gem.(bij mij zelf aan de overkant,kan er goe mee opschieten gelukkig) en ingineuren.Dus allemaal poeprijkard.Is een kwestie van aanpassen he.

Tuf ik daar met mijn scootmobiel door the straat.En dan bij mij voor het raam van die grote Rattenposters,gaaf toch,vinden veel mensen hier toch interesant.

heb zelf een gezin,waarvan mum eerst hekelde van the Ratties,en nu constant met Kids op knuffeluurtje komt.

Een weet jeDe Kids zijn aanspreekbaar als ze met the Ratties bezig zijn,maar Mum is helemaal lieris en ver weg,moet 3 keer wat vragen voor dat ik cedak met mum heb.Ze is helemaal gek met mijn Ratties.

Zo hey weer een lap tekst.Wat een spreker is die maneeeh vrouw.

Hey,Allemaal nog fijne dagen verder tot het nieuwe jaar,en denk aan de dieren als er buiten te veel bluddy herry is van het vuurwerken gezond naar 2011.

Liefs Chrisd.

Yeaah.Kijk maar op “Winterwonderland”.Hab even een nieuwe top.aan gemaakt.

Miss een idee voor andere creatiefelingen?

Liefs Chrisd.