Goh Elysa,een Maine Coon,man die zijn zooooo gaaaf jo en dat zijn geen Katten maar Panters in een TE kleine verpakking en zooooo lief.Een Kennis van mij heefd er een,en die was eens bij mij te logeer.Ik hield m'n hard vast,toen ik die zag(was een Kater,wat een beest,net een jong Dogje)Maar hij was zooooo lief voor mijn ratties.Die gek gaf koppies met die grote plofkop,Rattie hield zich vast aan die kop anders viel ze een kilometer verderop en dan keek Buster(zo hete die)die je aan zo van:jo wat is dat? die katten kunnen zo sprekend je aan kijken En dan,het is toch juist machtig als je zo vrijuit over de beesies kan vertellen.
Nee hoor,nix lange tekst,het is juist leuk van andere posters hun dierverhalen te lezen.
Hey Elysa,miss. een optie om foto's van jou Kanjertjes? vooral van je Pantertje,leeeeeuk man,weet je fleurt hier het Prikkie ook een beetje op.Erg ben ik he.
.Gelukkig is het hier bij mij in the straat lekker gedempt,ach ja is ook een Kakkersstraat,woonen voornamelijk gepensionerde artsen,belastingamtenaaren van de gem.(bij mij zelf aan de overkant,kan er goe mee opschieten gelukkig) en ingineuren.Dus allemaal poeprijkard.Is een kwestie van aanpassen he.
Tuf ik daar met mijn scootmobiel door the straat.En dan bij mij voor het raam van die grote Rattenposters,gaaf toch,vinden veel mensen hier toch interesant.
heb zelf een gezin,waarvan mum eerst hekelde van the Ratties,en nu constant met Kids op knuffeluurtje komt.
Een weet jeDe Kids zijn aanspreekbaar als ze met the Ratties bezig zijn,maar Mum is helemaal lieris en ver weg,moet 3 keer wat vragen voor dat ik cedak met mum heb.Ze is helemaal gek met mijn Ratties.
Zo hey weer een lap tekst.Wat een spreker is die maneeeh vrouw.
Hey,Allemaal nog fijne dagen verder tot het nieuwe jaar,en denk aan de dieren als er buiten te veel bluddy herry is van het vuurwerken gezond naar 2011.
Liefs Chrisd.