Winterwonderland Mashjo

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi Lezers,vond het even leuk om hier the Dieren-pagins even een winters jasje aan te trekken.Maar dan leuk,tenminste als jullie het leuk vinden.en miss een inpiratie voor meer van jullie kant?leeeeeuk jo.

Dit is dan de Lapweiler met zijn vriend de wolf:

Brrr kouwd jo,waar is iedereen?

Liefs Chrisd.

• Xandra B.

Leuke foto`s,hoor!

Helaas kan ik nog steeds niet omgaan met een digitaal fototoestel. (ik schaam me dood,Karin!)

Sneeuw ziet er sprookjesachtig uit,maar het is ook wel weer lastig als je er uit moet.

Dank je.Weet je Xan.zo;n digi is net als een monologe(Gewone)Camera.Wat je op het scherm ziet,klic,en je hebt de foto.

Het op een Pc zetten is een ander verhaal.Dat moet dan echt iemand voordoen,want is haast nie uit te leggen.

Weet je,ik heb het mezelf ook aangeleerd,met veel nieuwe worden:X,waarvan met knap rode oortjes van krijgt.

jo eens krijg je het ook onder de knie,en dan verras je ons met mooie foto's.::o

Tja en als je er uit moet met die Baggersneeuw,inderdaad,is knap vervelend.Ik glibber ook op mijn scootmabiel(ben Invaliede)er door heen en de hond vind het prachtig.Maar het ziet er wel mooi uit zo,eens weer echt winter.

Zijn er nog meer hier,die wat mooie winter dierfoto's hebben?

Liefs Chrisd.

• Xandra B.

Ja,dat is bij mij het probleem…

Hoe krijg ik de foto`s op deze helse machine die computer heet!

Iemand zou het mij voor moeten doen en dan moet ik een paar keren oefenen.

Als ik éénmaal iets door heb,dat is het geen probleem.

En gebruiksaanwijzingen lezen gaat niet lekker bij mij omdat ik me zo slecht kan concentreren.

• mitzy

Mooie foto,,,,,mooie hond

Beer ook even met jas!

(heeft een zere rug,moet warm blijven)

Hey Mitzy,wat een liefie zeg een wolletje.Wat blijft die lief staan zeg.Hoef ik met mijn Lapweiler niet te doen,zo los,die peert hem.lieve foto.

hey lezers zijn er nog meer?

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Hele leuke foto's zeg en die van mitzy ook..

• <Elysa>

Oh gelukkig dat ik niet de enigste ben die niet met een digi om kan gaan…B)-

• karin R

Best knap dat ik het kan he?

tis ook zo ongeveer het enige wat ik kan hoor LOL

mijn oude theemuts van bijna 19 jaar (was ik he tnog maar)

• Xandra B.

Gezellie!

Mooie koekdoos heb je trouwens op tafel staan! Antiek?