Chihuahua populairste hond van 2010 (in België)

• karin R

Hoe bedoel je dat?

• <Elysa>

Zoals ik het zeg/typ…B)-

• Christiane Dammann(chrisd.)

Naaaaau,een Chihuahua is toch echt een grote hond in kleine verpakking.Want deze hondjes zijn van de duvel z'n oue moer nog niet bang.Ze zijn heel erge eenmanshondjes en heel erg beschermend voor hun Baasje of Vrouwtje.

Wist je,dat de Chihuahua bij de top 5 hoord kwa inteligente hond.Pas nog een programa op NGW geweest over

de inteligentie van honden.ja dan zeggen ze,dat de golden,en de labrador te inteligenste zijn,mis poes de goldie staad op 6 en de lab op 12 de Duidse herder op 8.kun je na gaan.

Nou vraag je je af,waarom ze dan geen Chihuahua nemen voor bepalde taken,nou simbel weg omdat die te klein is en stront eigenweis,want dat is een nadeel met die kleintjes,deze hebben een zeer sterke eigen willetje.

ik vind het eigendlijk ook geen hond,kan zo bij de Maatjes Katten.Allhoewel zelf katten nog groter zijn.

denk maar aan Main coon Katten,Praaaaachtbesten net jonge st.bernardjes.

Liefs Chrisd.

• mitzy

Jaja,poedel bij de 1ste vijf

Slim,,,,is ie

Ik heb er alleen zo weinig aan

Hij ruimt nog steeds niets op en

ik werk voor hem haha:D

Nee hoor gekheid(alhoewel?!)

Intelligent beessie

enne wat een fantasie

Maine coone,,,,,,,,,,,,,jonge st bernhard :Phihi

mitzy Schreef:

——————————————————-

> Jaja,poedel bij de 1ste vijf

> Slim,,,,is ie

> Ik heb er alleen zo weinig aan

> Hij ruimt nog steeds niets op en

> ik werk voor hem haha:D

> Nee hoor gekheid(alhoewel?!)

> Intelligent beessie

> enne wat een fantasie

> Maine coone,,,,,,,,,,,,,jonge st bernhard :Phihi

Nou ,weet je mitzy,bij mij in de straat 3 huizen verder heeft 2 poedels,en die zijn wel zo gek als een deur(de mensen dan)ze hebben WEL die permanentkrulhondjes:D geleerd hun speeltjes in een doos te doen.Ik geloofde er geen bal van,maar ik heb het gezien.

Zelf had ik 2 Welsch-Corgies,die ook hun eigen speeltjes opruimten,kun je ze aantrainen hoor.Mijn Corgies gooiden zelf met de waterbak als die leeg was,zo van:halloooooow dorst!

En verbazingwekend vond ik ook,dat die poedels nog verschil wisten van het speelgoed.Maar ja, die mensen zijn zowat dag en nacht bezig met hun Hondjes.

> enne wat een fantasie

> Maine coone,,,,,,,,,,,,,jonge st bernhard :Phihi

Ja he>:D<,maar zo groot zijn die katten en zooooooo moooooooi.

Liefs chrisd.

• <Elysa>

Maine Coon's groeien tot een jaar of 4 en de mijne wordt in Mei pas 3 jaar dus ze heeft nog wat te groeien, maar ik vind de mijne eerlijk gezegd niet zo groot, het is dan wel een poes, die blijven altijd wat kleiner dan een kater natuurlijk. Maar mijn honden vond ik ook nooit groot maar dat komt natuurlijk dat ik ze altijd van pup af aan heb opgevoed en dan zie je niet dat ze groot zijn. Maar anderen zeiden altijd dat ik gek was, om mijn honden niet groot te vinden, het zijn juist hartstikke grote honden zeiden de mensen dan..:S

Heeeey Elysaaaa!Fotooooo's van jou Maincoon en uiteraard van je honden!

Gaaf jo.Ga ik eens wat fototjes hiero doen van mijn ratties.Mits jullie het leuk vinden.Dan maak ik eer een leuk vervolg verzinverhaal bij met een beetje humor er tussen; moet kunne,Toch?

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Ik stel voor dat jij naar mij toekomt dan mag jij foto's maken zo veel als je wilt, van mijn katten, en dan kan je ze er ook zelf opzetten hiero..:D

Schreef:

——————————————————-

> Ik stel voor dat jij naar mij toekomt dan mag jij

> foto's maken zo veel als je wilt, van mijn katten,

> en dan kan je ze er ook zelf opzetten hiero..:D

Tuurlijk,ik schees ff met mijn scootmobie(ben Invaliede)naar je toe.>:D< lekker ding.

Trauwens,als dat wel ging,waar moest ik dan wezen? :D hoezo,heb je geen digi?of wel,en weet je niet hoe ze hier moeten.Anders mag je ze naar mij mailen met je eigen comentaar erbij,kwak ik ze voor je hiero,ken da?

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Ik heb wel een digitale camera maar ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan en als ik er al foto's mee zou kunnen nemen dan weet ik nog niet hoe ik ze op me pc zou moeten zetten dus kan ik ze ook niet naar jou toesturen.:S skeet.:)o

Dus daarom maakte ik dat grapje..