BILLY EN DUPPIE VERMIST!!!

• oogappels

VERMIST VERMIST VERMIST

Op Oudejaarsdag zijn mijn twee Mopshonden teefjes vermist. Vermoedelijk zijn ze met iemand meegelopen of door iemand meegenomen. Wie O Wie heeft ze gezien. !!!!!! ?????????? Signalement: Klein Beige kleurig mopsje met roze-oortjes, staartje heeft een losse krul. De kleur is ietsje oranje-beige. Het tweede mopsje is ietsje groter en heeft knop oortjes, staartje in strakke dubbele krul. Hoofdje beetje donker gekleurd en iets langere neusrug, vacht is mooi licht beige. Omgeving grens Westendorp - Doetinchem Bruggenweg/Krommestraat/Stadsheidelaan Ze zijn allebei gechipt en de chipnummers zijn : 528140000346795, 528140000388254 Mocht iemand deze twee mopshonden teefjes vinden van rond de anderhalf jaar oud, samen of apart, wilt u mij dan A.U.B. zo spoedig mogelijk bellen op nummer 06 29217398 Ik maak mij verschrikkelijk ongerust !!!

• mitzy

Ik duim voor je

heel veel sterkte met de zoektocht

ik neem aan dat je alles al hebt ingelicht

Amivedi,dierenasiels,dierenambulance ,

laat je horen als je iets weet?

Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!

• <Elysa>

Oh wat is dit erg zeg. als je op deze manier het nieuwe jaar in moet gaan! Ik steek een kaars voor je op dat ze heel snel terecht zijn want niks is erger dan deze onzekerheid, van waar zouden ze zijn?!

• Xandra B.

Waren ze niet gestrest door vuurwerk? En zijn ze daardoor niet gevlucht?

Het kan heel goed dat ze met iemand mee gelopen zijn of gestolen. (het zijn best populaire hondjes)

Ze liepen dus los?

Zijn ze nog vruchtbaar?

Als dat zo is,dan vrees ik dat je ook rekening zult moeten houden met de optie `verdwenen naar de broodfok`.

Je moet er natuurlijk niet aan denken! Maar niet al te oude vruchtbare rashonden-teefjes zijn wel aantrekkelijk voor puppyfabrieken.

Ik heb eens even `geGoogled` en kom op een twijfelachtige kennel terecht die voorheen K&K Dogs heette en ook Mopshondjes vermeerderd.

Ik weet niet of jou Mopsen regelmatig loops worden?

Dan zou je nesten in een bepaalde periode in de gaten kunnen houden.

Maar ik hoop dat dit scenario niet uit gaat komen en dat de twee hondjes gauw terug naar huis komen!

Sterkte in ieder geval.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Nou oogappels,ik hoop alleen dat er een echte dierenvriend je hondjes heefd opgevangen,en WEL zo eerlijk is en jou Lievies weer aan jou geefd.

Dit is wel afschuwelijk.

heel veel sterkte daa en veel geluk,dat jou moppies weer terug komen.

Liefs Chrisd.

• karin R

Waarom lopen die honden los op oudjaarsdag?

Dat snap ik dus echt niet.

Tja dat kan gebeuren,mijn grote lummel ging er ook vandoor oudjaarsavond,maar die is natuurlijk Te groot en durft niemand mee te nemen.Maar hij luisterd uitstekend en kwam gelijk terug.

Die kleine Moppies zouden best door paniek ontsnapt kunnen zijn en zijn hem gepeert.

Kijk,ze maakt zich wel zorgen,dan neem ik aan,dat ze zulke ukkies met zulke dagen niet even los naar buiten laat.

Waar ik wel naar benieuwt ben,of ze wel terecht zijn,nu het weer rustig is.

Liefs Chrisd.

• karin R

Ik laat m'n hond niet los met oud/nieuw als er geen hek om heen staat.

aangelijnt kunnen ze met Niemand meelopen en/of meegenomen worden zonder dat je het merkt dus ik ga er wel vanuit dat ze los liepen.

voorkomen is beter dan genezen denk ik dan.

maar ook ik hoop op een goede afloop.

ja Karin daar heb je gelijk in.Maar,nou komt het:mijn grote lummel schoot zo an mij voorbij uit de gang,want ik had iemand aan de deur en ja hoor mijn man doet de tussendeur open om naar toilet te gaan en het onvermijdelijke gebeurt Mashjo peert hem.Miss kan het zo gebeurt zijn men weet het niet he.Als zo'n grote Lapweiler als die van mij zo langs je ontglipt,laat staan 2 van die lage kleintjes.Hoop ook voor oogappels en uiteraard de hondjes,dat het weer goed komt.

Ook ik laat mijn hond absoluut niet los buiten, ja in mijn tuin(zit inderdaad een hek omheen.)

Liefs Chrisd.

• oogappels

De mopsen zijn nog niet gevonden!!!

Het vermoeden wordt steeds groter dat ze gestolen zijn.

Het zijn 2 teefjes van 1 en 2 jaar oud.

Het zijn geen weglopers!!!!!!!!!

En je kan er dus tegenwoordig niet meer van uit gaan dat als je je honden op je erf hebt los lopen, ze dan veilig zijn……..