Politiechef Welten wil geen 'caviapolitie'

• Onze Verslaggever

De Amsterdamse politiechef Bernhard Welten ziet weinig in het aanstellen van 500 politiemensen als ‘animal cop’. Hij vindt dat de agenten meer nodig zijn voor andere taken.

Welten uitte zijn bezwaren in een gesprek met de pers na afloop van zijn nieuwjaarstoespraak. De dierenpolitie staat als gebaar naar de PVV in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet.

De Amsterdamse korpschef sprak enigszins denigrerend van ‘caviapolitie’. Hij denkt dat het heel moeilijk wordt agenten vrij te maken. ‘Die mensen moeten uit de bestaande capaciteit komen en die staat onder druk’.

Bron: http://www.nieuweoogst.nu/scripts/edoris/edoris.dll?tem=LTO_TEXT_VIEW&doc_id=1271748&h=Welten%20wil%20geen%20'caviapolitie'

• <Elysa>

Tekorten zullen er altijd wel blijven op politie mensen maar wat mij betreft mogen er gerust meer politie zich inzetten voor de dieren, al is het niet zoveel als de PVV zou willen, dan maar iets minder mensen, bijvoorbeeld de helft, is al beter dan niks….

• mitzy

Zeker Dierenpolitie!!!

Er wordt maar van alles uitgehaald

met die arme dieren ,

ze zijn afhankelijk van ons.

Beschermen tegen die griezels.

• karin R

Hoe lullig het ook klinkt, hij heeft gelijk en dieren welzijn mag ook weer niet ten kostte gaan van onze veilighed enz.

wel weer van de bonnen maar die dienders kunnen verder niks:?

zolang er bezuinigt moet worden kan je moeilijk roepen dat we er wat bij krijgen, tenzij de agenten genoegen nemen met een half salaris? (en die is al niet ruim te noemen)

• karin R

We moeten bezuinigen, waar wil je die cops van betalen?

• <Elysa>

Van de bestaande politie, daar een aantal voor de dieren inzetten….

• karin R

Tuurlijk, meer ruimte voor criminelen, het wordt nog leuk op deez aardkloot:D

pedofielen, moordenaars, relschoppers, bezopen automobilisten ga je gang maar er is nu nog minder blauw.

niet iedereen is zo lief als jij Elysaatje;)

• <Elysa>

Oh lief gezegd van jou, wil je wat van me drinken??:)-D

• Christiane Dammann(chrisd.)

Pffffoe allemaal gel……..,dat er een Dierenpolitie komt.

Nu word al geklaagt….te weinig blauw op straat.

Nou met een hongerloon en stel rellschoppers aanpakken en nog met te weinig mensen……tuurlijk dan blauw te weinig.

bezuinigen,bezuinigen……(Miss krijg ik nu van iedereen op m'n dak)

1.Dan moeten ze maar eens minder naar buitenland(Bodemloze putten)Sturen.Stuur maar vakleu hebben de mensen daar meer aan.het geld word door de regering daar ingepikt.

2.leid meer mensen op voor het vak,geef ook de minder bedeelde een kans.

En dan komt er nog bij dat ze zeggen: kan niet, mensen te kort en geld te kort.

A me Hoela,er zijn mensen genoeg die dat werk willen doen,geef ze de kans en leid ze op.

hey,Amerika heefd dat ook,en Amerika is zowat failiet.Dus meer nietwerkende misdadig gedragende buitenlanders ERUIT,heb je al weer wat minder SoS uitgaven en kunnen daarvan mensen,die WILLEN werken wat mee doen.

De dierenbescherming moet gewoon politierechten krijgen(De vakleu dan he)dan heb je toch alvast wat.Want de Db heeft hier geen bal te vertellen,en ze lopen ook niet zo hard hoor.Wel als ze geld opmoeten halen,dan weten ze je te vinden.

ja ik klink miss discrimineerend,maar Ned. word door de wereld UITGELACHEN met hun overtreven gastvrijheid,waardoor het land zichzelve flink in de pinairie heeft gebracht.

Voorbeeld:Ned.word een wellvaarend land genoemt he?

Goh,hoe is het dan mogelijk dat ze hier voedselpakketen uitmoeten delen?

Tja teveel vreemd volk hier en men ziet dan de stille armoe van het eigen volk niet meer.

Ned.moet zich schamen,dat ze voedselpaketten uit moeten delen..En de misdaad viert hier ook hoogtij,dus komen we weer terug op Politie.te weinig? nou meer opleidingen,er zijn mensen zat ervoor hoor.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

zo dat is tenminste duidelijke taal waar ik het volkomen mee eens ben..(tu)