Politiechef Welten wil geen 'caviapolitie'

• karin R

Ik ga niet zeggen dat ik het met het meeste eens ben hoor>:D<, alleen dat mensen aan de voedselpakketten zitten, dat doen ze toch echt vaak zelf, niet altijd maar vaak!, men neemt een te hoge lening, heeft door het een of ander ineens minder inkomen en dan komen ze in de problemen, of kopen van alles op afbetaling, zoiets.

maar er zijn mensen die ervan afhankelijk zijn en er echt niets aan kunnen doen.

ik zat zelf laatst zowat in de WIA en dan zou ik idd in de bijstand gekomen zijn, terwijl ik 33 jaar gewerkt heb, het grootste deel full time, tot de kids een paar jaar zijn en je het stokje overdraagt aan (ex) manlief en zelf minder gaat werken, dan laat manlief je ineens alleen en ik werd ziek, ernstig ziek, ik ben als door een wonder hersteld maar dat had heel anders kunnen gaan.

Eigenlijk vind ik dat er iets moet zijn om dat op te vangen in zulke situaties.

• Christiane Dammann(chrisd.)

karin R 03-01-11 Schreef:

——————————————————-

> Ik ga niet zeggen dat ik het met het meeste eens

> ben hoor>:D<, alleen dat mensen aan de

> voedselpakketten zitten, dat doen ze toch echt

> vaak zelf, niet altijd maar vaak!, men neemt een

> te hoge lening, heeft door het een of ander ineens

> minder inkomen en dan komen ze in de problemen, of

> kopen van alles op afbetaling, zoiets.

> maar er zijn mensen die ervan afhankelijk zijn en

> er echt niets aan kunnen doen.

>

> ik zat zelf laatst zowat in de WIA en dan zou ik

> idd in de bijstand gekomen zijn, terwijl ik 33

> jaar gewerkt heb, het grootste deel full time, tot

> de kids een paar jaar zijn en je het stokje

> overdraagt aan (ex) manlief en zelf minder gaat

> werken, dan laat manlief je ineens alleen en ik

> werd ziek, ernstig ziek, ik ben als door een

> wonder hersteld maar dat had heel anders kunnen

> gaan.

> Eigenlijk vind ik dat er iets moet zijn om dat op

> te vangen in zulke situaties.

Juist en in deze situatie zou dan de SOS in moeten springen,maar dan is niemand thuis.

en wat krijg je dan?Juist ja sommige gaan steelen,en …..Oeps waar is het blauw dan op straat,en JAAAA hoor DAAAAR zijn ze dan,wand dan zijn ze er wel.maar voor dingen,die dan ook belangrijk zijn……….klingt afgezaagt,maar dan zijn er te weinig.

kijk hier krijg je toch het Reebokkenzuur van.

Liefs Chrisd.

Ach weet je Elysa,Ik heb ooit eens bij een dierenwinkel een Baksteen door de ruit geflikkerd en de dieren weg gestolen(Niet allen gedaan hoor)want we hebben een paar keer over deze specifieke winkel elke keer de L.I.D ge`informeerd,maar er werd geen f….aan gedaan.ik was zooooo kwaad,De draanen in mijn oogen als je daar de beesies zag.dat ik dat met nog een stel jongens gedaan heb.

Jaa ik heb er 2 dagen voor moeten brommen,maar de dieren hebben ze nooit terug gevonden,lekker puh.

En we hebben elke keer weer de dieren daar gepikt,maar de eigenaar van die winkel durfde geen aangifde meer te doen.

Eindelijk is die toko failhiet en de dieren werden opgegeven momend WEL door de L.I.D. in beslag genomen HE HE eindelijk na veel herrie en misdadig ingrijpen van 3.

Nu kan ik jammer genoeg het nie meer,zit in een Rolstoel en kan maar zeer beperkt lopen met krukken.

Ooh ja wat er WEL was…..jaaa politie in die zagen ook en gaven mij stikkum wel gelijk.Dus ik heb het die 2 dagen niet verkeerd gehad.De knullen werden ook nooit gepakt,ze wilden ff van mij weten met wie ik dat deed,Ja zeg…die hebben een kronkel zeg,ga toch m'n maatjes niet verlinken.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Jij was dus niet zo'n lekkertje. :D Maar ik kan je wel begrijpen dat je op een gegeven moment zo kwaad bent dat je dingen gaat doen die je normaliter niet zou doen, en dat je je maatjes nooit verlinkt hebt dat spreekt voor zich..Jij bent volgens mij wel een tof wijf!

Schreef:

——————————————————-

> Jij was dus niet zo'n lekkertje. :D Maar ik kan je

> wel begrijpen dat je op een gegeven moment zo

> kwaad bent dat je dingen gaat doen die je

> normaliter niet zou doen, en dat je je maatjes

> nooit verlinkt hebt dat spreekt voor zich..Jij

> bent volgens mij wel een tof wijf!

Dankje Elysa.

Ja je hebt gelijk,ik ben nog steeds geen lekkertje.In september 2010 had ik weer een aanvaring met the cops.Ik had in mijn kwaadheid en knul de sloot ingereden met mijn scoot,want ik zag hoe hij zijn hond schopte omdat die naar mijn Mashjo toetrok om te spelen en nie naar hem luisterde.

Tja en ik mocht dat niet die jongen in de sloot drijven,flauw hoor.Eigen rechten spelen mag niet.Ook de hond mocht dat niet.Door naar mijn hond te trekken,maar om dan geschopt te worden vond ik nie nodig.

Ik als hond zijnde had hem toch flink in z'n soudemitter gebeten,maar eeh,daar gaan we dan weer,dat mag de hond niet(mag zich zelf niet verdedigen)dan word die voor vals versleten en mag slapen.Maar dat die gozer de hond mishandelde daar werd nie over gepraat.Dus hoe krom is het eigendlijk.:X

Dus mijn postzegel is bekend bij the cops,en meestal in verband met Beesten.

Ander leuk geintje,Mashjo heeft wel die Agend een schreur in z'n broek verkocht.Kon er nix aan doen,moet die maar van Mashjo AFBLIJVEN als ik alleen in mijn scootmobiel zit.

Die agent gaf me gelijk,dus geen probleem.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Met jou moet je dus geen aanvaring krijgen :D Maar als ze aan mijn beessies kwamen reageer ik precies hetzelfde hoor, maar ik denk dat elke dierenvriend, of het nou zijn eigen hond is of niet, zo zou reageren..Ik heb ook wel eens tegen iemand gezegd, toen ik zag dat hij maar aan hem bleef trekken terwijl de hond allang al goed liep aan de lijn, dat hij daar mee moet stoppen, :X maar toen zei hij, waar bemoei jij je mee, en toen zei ik, ik bemoei me overal mee als ik zie hoe jij je hond behandeld, en toen keek hij me nog ff kwaad aan maar liep toch door, maar nu trok hij niet meer aan die hond..:)o

Kijk,dat bedoel ik nou.je hebt je er WEL mee bemoeit en het werkte.

Tja weet je ik heb Indianenbloed in mijn aderen en dan moet je bij mij NIET met Kinderen,Dieren en de Natuur raae fratsen uithalen want dan kan ik een gemene viespeuk worden.

dat volwassen mensen tegen elkaar de harses in timmeren,is hun zaak,ze maken er zelf een sport van(karate,Judo,kikboxen,boxen en ga zo maar door)maar als mensen Dieren misshandelen kan zo'n dier wel wat terug doen,maar dan is die ten dode opgeschreven.Wand en dier kan zich niet anders verdedigen.Dus vandaar komen we weer terug op die droom(droomen zijn bedrog)Dat het niet verkeerd zou zijn als er toch een dierencop zal zijn.Wand oooohwee je misshandeld een mens,Dan staad het in alle kranten en je word opgesloten.Hoe zit dat met de gene die het dier misshandeld?…………………………Juist ja nix.En het misshandelde dier?wie komt daarvoor op?………………hey ook niemand,behalve als er een echte dierenvriend het ziet.Is dat niet zo,is het mestal einde oefening voor het dier.

Bah wat kunnen mensen toch in en in slecht zijn.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Nou, ik heb geen Indianenbloed maar wel Amsterdams bloed…:)o

Schreef:

——————————————————-

> Nou, ik heb geen Indianenbloed maar wel Amsterdams

> bloed…:)o

EEEEY Aaaaamsterdaaaaam!geen gel$l,prima spul. :D

Liefs Chrisd.

• mitzy

Christiane Dammann(chrisd.) Schreef: