Nieuwe stichting helpt zwerfkatten in Griekenland

• Mila2010

'De buitenlanders'….

Waar heb ik dat meer gehoord?

In vergelijking met andere landen hebben we het hier toch ook zó slecht!

Wanneer ik zo redeneer, kan er geen enkele organisatie zich meer inzetten voor mens en dier elders, zoals bijv Stichting Aap, Brooke Hospital for Animals, Warchild en nog veel meer, wat geweldige organisaties zijn, want ‘eigen volk eerst’, en ‘ikke ikke ikke en de rest kan stikken’..

Nou zo zit ik niet in elkaar, en gelukkig maar ben ik niet de enige.

• <Elysa>

Hé wacht eens ff, ik ben wel donateur van stichting AAP en al mijn air mile's gaan daar ook naar toe maar ik bedoelde eigenlijk niet de dieren in het buitenland, maar ik had het over die mensen in het buitenland,waar al ons geld naar toegaat, terwijl wij hier in Nederland moeten inleveren..:X

• mitzy

Xandra B. Schreef:

——————————————————-

> Mitzy,je kunt niet de hele wereld redden.

> En er is nog veel te doen qua dierenwelzijn in

> eigen land.

> Laten we eerst zorgen dat hier alles op orde is

> voor we met ons vingertje naar andere landen gaan

> wijzen.

nee,dat kunnen we zeker niet,en idd is hier nog genoeg te doen….

maar degene die zich daar tot geroepen voelen,,prima.

Ik was in Venezuela,,,en zag hoe een Hollandse jongen een project had opgericht,

ben 2jr later weer gaan kijken

was toch fijn om te zien,dat vele zwerfhonden en halsband droegen,zodat ze met rust gelaten werden

en zo is er altijd wat,,,is t niet hier ,is t wel elders.

• Victor

Ach wat zijn we weer zielig. Wij moeten zo ontzettend inleveren hahaha PVV toch, ja ik wist het wel. ZE moeten ons kleine lui altijd hebben. Ik wordt altijd gepakt, ach ach wat ben je zielig.

• <Elysa>

Als je niks positiefs weet te melden, wil je dan je weg wezen! :X

• <Elysa>

Doe niet zo mal man, natuurlijk houden wij wel van dieren, misschien nog wel meer dan jij!

En voor de duidelijkheid, wij zijn van geen enkele club!

Of toch wel, wij zijn tegen de club waar mensen zoals jij dingen gaan zeggen die helemaal nergens op slaan!