Advertenties.

• karin R

Er waren er weer een paar en die heb ik verwijdert.

Dit is geen plaats om je dier aan te bieden.

Wat ik helemaal te erg voor woorden vind: dieren uit het buitenland halen en ze dan aanbieden,incl handicap:?

verzorg ze dan op z'n minst zelf.

zo kan ik ook de held uithangen.

• Xandra B.

Zo is dat!

• <Elysa>

Ben het helemaal met je eens!

http://i3.photobucket.com/albums/y67/Painting-Fun/Mooie%20katten%20animaties%20Paintingfun/19.gif

• Victor

Wat zijn jullie een stelletje zielige mensen . Ongelofelijk. Verwijder dit maar snel hoor. Deze twee hondjes zitten in Nederland in een asiel. In Rijnmond Rotterdam. Zonder operatie gaan ze dood. Gewoon dood laten gaan hè dames, stoere dames, stoere dingen schrijven hoor, over anderen. Eén ding is zeker, van dieren houden jullie niet.

• Victor

En dan zo'n katje in een hangmat. Doe niet alsof je van katten of honden hou, hypocriet.

• Xandra B.

Joh,pleur op!

• Victor

Nou nou Xandra, je bent duidelijk hoor. Maar niveau heb je niet. Als jullie van dieren zouden houden zouden jullie echt anders met deze zaken omgaan. Maar het is alleen maar een gezellig onderonsje. Van jullie en NEDERLANDSE dieren?

• Xandra B.

Ja,we hebben hier in Nederland al wel genoeg dierenleed.

• Victor

Ter info; ik probeer via de pers (en als dat niet helpt via een prikbord) de asielen hier leger te maken, dieren te plaatsen. dat zijn normaal gesproken Nederlandse dieren logischer wijs. Maar als daar toevallig een dier zit wat niet van Nederlandse afkomst is is dat gewoon een dier wat een huis nodig heeft. Maar jij denk daar kennelijk anders over.

• Xandra B.

Inderdaad.

Er zij te veel dieren in Nederland die nog herplaatst moeten zouden worden.

Kijk eens op; http://www.dierenasiels.com/ bij de Tobbers!

Er zit er één die al bijna 3 jaar in het asiel zit!

Laten we die nou eerst herplaatsen voordat we nog meer dieren uit het buitenland naar hier laten komen.

Ik vind het zelfs krankzinnig om een hond zó lang in een asiel te laten verblijven!

Die hond wordt daar niet gelukkig van. Zo`n hond moet je in laten slapen.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.