Wat een vervelende man ben jij zeg, als ik Karin was had ik je een ban gegeven!
Hoi Hoi Victor,weet je,als je nou eens wat minder zo agresiviteit uitstraald in je schrijfen?zou dat niet wat prettiger zijn.En als het zo zou zijn over die hondjes zoals in jou post,moeten ze inderdaad geholpen worden en hebben ze geluk,dat ze hier in nederland zijn,mits het inderdaad om buitenlandse honden gaat(heb de atvertentie niet gezien).
Hey Victor,er zijn toch echt nog dierenvrienden,die eigendlijk ook zo denken als jij wat betrefd dieren in nood.
maar Xantra heefd eigendlijk ook een beetje gelijk als ze zegt,dat hier het dierenleed ook nog hoog is en dan is(mits buitenlands)honden of wat voor dier dan ook uit het buitenland wat men binnen haald net de druppel,die teveel word gezien.Degenen die deze honden naar nederland halen moeten,vind ik ook gelijk en thuis voor hier hebben kunnen regelen,voordat ze hier komen.Anders krijgt men inderdaad boze gezichten.
het is zooooo krom,dat de Db hier wel bestaad maar zeer weinig MAG en Wil doen.Daar raaken veel echte dierenliefhebbers van gefrugsteerd(hoop het goed te hebben geschreven dat woord,ben zelf ook buitenlandse.)
Liefs Chrisd.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?