Kat of toch hond?

• <Elysa>

Is het normaal dat een kat hondengedrag vertoont? Mijn poes Liberty stoot nl de laatste tijd aan m'n hand, zoals een hond dat doet, als zij aangehaald wil worden..En niet van die kleine stootjes, nee, m'n hele hand gaat de lucht in..Leuk is het natuurlijk wel, dat zij dat doet, maar ik vraag me af of er meer mensen zijn die een poes/kat hebben die dit doet?! Of heb ik toch heel misschien een bijzondere poes? B)

• Xandra B.

Er zijn meer katten die dat doen,hoor.

Het wordt pas bijzonder als je kat er ook nog bij gaat blaffen. ;)

• <Elysa>

Oh jammer, dus ik heb toch geen bijzondere poes.. 8-)

Maar de meeste, of misschien wel alle Maine Coon's, kunnen niet eens goed miauwen, dus laat staan blaffen! :D

• karin R

Ik had een kater die zo hard tegen m'n beker koffie aan stootte dat de koffie over tafel vloog, niet dat hij dat wilde, dat was voor mijn hoofd bedoelt, het ochtendritueeltje.

en Gizmo, m'n oudje doet dat ook graag maar minder onverwachts en ze wacht totdat er geen koffie in de weg zit.

dus ja, meer katten doen dit

• Victor

Dus jij hebt een kat om zelf bijzonder te lijken met een bijzondere kat? Die indruk kreeg ik nu al al ik zo de lijst van je reacties doorkijkt.

• <Elysa>

Jij moet mijn reacties nietdoorkijken en je commentaar is overbodig!

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi Victor,even een vraagje:heb je zelf ook dieren?want je leest wel het prikkie hier maar we lezen nooit wat over jou dieren.Lijkt mij sympatieker van je als je ook eens wat leuks over je eventuele eigen dieren verteld….optie?wat vriendelijker mag wel hoor.

liefs Chrisd.

• ???zoeff ???

ik heb er hier ook een die dat doet

nog vreemder ik heb een kat die aporteerd

ik heb oit een sleutelhanger gekocht een minni aportblokje

ik was steeds mijn sleutels kwijt want zij ging met het blokje aan de haal

we hebbben het los gemaakt en nu komt ze met dat ding bij je en moet je hem weg gooien en zij komt hem dan terug brengen :D

ook hebben we een kat die geeft geen kopjes maar echte kopstoten

kopje gaat naar beneden oren gaan vooruit net als de hoornen van een stier en dan whammmmmmm rammen :D

ze heeft geen kwaad in zin maar mensen die haar niet kennen schrikken er van

zo heeft ze mij al eens een bloedneus gekopt

verder heb ik er ook nog een die loopt als een hond die hoor je echt tikken met zijn nagels als een hond loopt

weet het heb een stel maffe beesten hier :D

• <Elysa>

Van dat aporteren ken ik een kat die propjes terug brengt :)

Maar dat doen die van mij niet.

Die kopstoten zijn wel leuk maar als je daar een bloedneus door gekregen hebt is weer minder leuk, maar als ik het had gezien had ik er toch om moeten lachen..:D

Dat tikken van die nagels zal dat kunnen komen omdat die nagels te lang zijn? B)

• ???zoeff ???

Schreef:

——————————————————-

> Van dat aporteren ken ik een kat die propjes terug

> brengt :)

> Maar dat doen die van mij niet.

>

> Die kopstoten zijn wel leuk maar als je daar een

> bloedneus door gekregen hebt is weer minder leuk,

> maar als ik het had gezien had ik er toch om

> moeten lachen..:D

>