Een bijzondere hond bij Man bijt hond

• Co Scholten

Het was gister een bijzondere Man Bijt hond aflevering, in het begin moest ik er hard om lachen. Later vond ik het aandoenlijk en het is misschien wel perfecte oplossing voor mensen die geen “echte” honden meer kunnen verzorgen:

Roos Dael gaat vandaag helaas afscheid nemen van haar bijzondere hond. Zij heeft hem overgenomen van zijn eerste eigenaar. Wanneer de hond wakker wordt is wel duidelijk waarom de liefde van Roos naar hem uit gaat.

Video: http://www.manbijthond.nl/fragmenten/mijn-bijzondere-hond

• Xandra B.

Nouja,dat mens spoort niet!

Ben blij dat Eros morgen weer `t huis komt,want heb het harige `dingetje` tijdens mijn ziekenhuisverblijf erg gemist!

Gister ben ik al `t huis gekomen,maar had nog geen puf om hier te komen.

Het gaat verder heel goed met mij. Ik houd de `maaltijden` van 150ml. goed binnen zonder pijn.

• karin R

weer gaat het vriendje voor, maar goed dat ie niet echt is.

spoort idd van geen kant.

zo zie je maar weer, er lopen meer gekken rond dan er vast zitten

• mitzy

Haha,ja ,ik heb dit gezien

ik zit niet snel met open mond

Maar nu?????????????????????

ps Xandra,alles goed met je?

gr Mitzy

• <Elysa>

Oh gelukkig zeg dat alles alweer achter de rug is, en Eros is vandaag weer terug he? Wat zal hij blij zijn om je weer te zien. Je voelt je dus goed gelukkig, maar 150ml is niet veel he? Als je wilt mag je er gerust wat meer over vertellen hoor..

• Xandra B.

Eros is vandaag weer `t huis gekomen en het was een enerverende hereniging. :)

Met mij gaat het goed,alleen erg moe en heb toch nog hongergevoel. (dat laatste zal wel tussen m`n oren zitten)

150ml. is inderdaad niet veel,maar wel genoeg. (als ik meer neem,dan voelt dat niet goed)

• <Elysa>

Ja dieren vooral honden zijn altijd zo blij he als ze je weer zien.

Dat hongergevoel is logisch, want als je gewent bent meer te eten, en wie is dat niet, dan hou je dat hongergevoel nog wel een tijdje, net zo als het altijd met lijnen is, in het begin heb je honger maar als je een tijdje bezig bent, verdwijnt die honger vanzelf.. Maar toch sterkte, vooral dus de eerste dagen..

• Xandra B.

Het hongergevoel zou er niet moeten zijn in mijn geval,omdat in het gedeelte van de maag wat weggehaald is de hongerreceptoren zitten.

Ik heb dus een soort fantoomhonger ipv. fantoompijn.

• <Elysa>

En gebeurt zoiets meer, of weet je dat niet?

• Xandra B.

Weet ik niet.

(late reactie ivm. kapot modem)