Spanielen prikbord

• chmeijer@msn.com

Hallo allemaal , wat mij opvalt dat er hier bijna niets meer staat over spanielen.

Bijna alle mededelingen en vragen hebben niets met spanielen te maken.

Ook dit prikbord moet en is voor en over spanielen,ik hoop dat iedereen dit leest en geen andere onderwerpen meer plaatst.

Vriendelijke groeten Cees Meijer

• <Elysa>

He mijnheer Cees, je bent goed in de war hoor, want dit is een dierenprikbord en geen spanielenprikbord!

• karin R

nee, hoor, al praat je over mieren, mag allemaal:D

beetje in de war?

• ilse

chmeijer@msn.com Schreef:

——————————————————-

> Ook dit prikbord moet en is voor en over

> spanielen.

Je hebt helemaal gelijk maar het prikbord engelsecockerspaniel is gestopt, ik heb daar meegedaan aan een discussie over import van cockers door mensen die daar flink geld mee willen verdienen. En over het onnodig fokken van nesten zonder de ouders te testen. Het prikbordbeheer heeft hier klachten over gekregen van fokkers die hun eigen belangen boven die van hun honden stellen en mij geweigerd uitleg te geven, dit bericht zal waarschijnlijk ook verwijderd worden.

• chmeijer@msn.com

Hoi allemaal

Gelukkig Ilse dat ik van jouw een normaal antwoord krijg.

De andere 2 dames deden net of ik gestoord was,maar omdat ik zelf al 11 jaar een cocker spaniel heb,ben je wel eens nieuwgierig aan het kijken op internet.

Ook al omdat ik zelf een pagina beheer,ging ik er vanuit dat als ik kom op de spanielen pagina dat het prikbord daar ook voor is,want door zo prikbord kan je gericht over je eigen hondenras veel informatie krijgen.

Waarom de dames Elysa en Karin mij daar op aanvallen geeft een beetje overspannen beeld

Een jaar terug was dit prikbord vol weetjes en discusies over Spanielen.dus was ik verbaast over het feit dat er niets over spanielen op stond.

Ilse hartelijk dank voor jouw gelukkig nette uitleg.ik ben helemaal op de hoogte en als de dames Elysa en Karin even kijken op mijn pagina de Azoren en mijn prikbord.hoop ik dat zij wat minder gauw zo reageren.

Vriendelijke groeten Cees Meijer

• ilse

Dit dierenprikbord is geen aanwinst, jammer. Over de neerbuigende reakties op je vraag heb ik maar 1 reaktie, heel onfatsoenlijk. Ook erg jammer dat dit hier wordt toegestaan. Tokkies heb je overal.

Groeten Ilse

• <Elysa>

Nou ja zeg, Karin en ik komen hier al jaren op dit dierenprikbord, Karin nog langer dan ik, en dit is nooit een spanielenprikbord geweest!

Dus ik hoef niet te kijken op jouw Azoren prikbord en blijf ik toch reageren zoals ik nu doe, en dat is echt niet om jou aan te vallen, zoals jij dat zegt! :S Maar gewoon omdat jij toch echt in de war bent, maar jij mag (graag zelfs) gerust hier op dit dierenprikbord over spanielen praten..

• <Elysa>

Doe ff normaal mens :X

• karin R

Nee, waarom?

Ik ben zelf ook wel eens een pittege discussie aangegaan over fokkers, ik deel je mening overigens, voor mijn gevoel doen ze idd alles wel volgens de regels van de raad maar i hun eigen belang en niet in het belang van de honden.

ik heb he tniet over 1 ras maar meerdere, waarom eigenschappen blijven fokken ie voor de dieren heel vervelend zijn.

Ik heb alleen niet graag dat er namen genoemd worden omdat ik hiervandaan niet kan inschatten wie de waarheid spreekt/schrijft.

en natuurlijk denk ik er dan soms wel het mijne van

• karin R

Mag ik weten wat ik verkeerd zei? dit is nl geen spanielen pb maar een algemeen dierenpb, ik vermoed dat met het sluiten van het hondenprikbord ook al sub pb gesloten zijn maar dat weet ik niet zeker.

Ik was modje op het honden en nu dus nog hier.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.