Goede uitleg over hoe je je hond het beste kan wassen

• rutger30

Eindelijk een goede uitleg over hoe je je hond het makkelijkst en het beste kan wassen. Check maar eens, misschien is het ook iets voor jullie:

http://www.digitdog.nl/digit_dogwash_-_hondenwasstraat/hoe_was_ik_mijn_hond%21%21/

• <Elysa>

Het is dat ik geen hond meer heb maar anders zou ik het zeker een keer doen want het is een beetje ver bij mij vandaan om het elke week te moeten doen. Ik heb het filmpje van You Tube ook ff bekeken en beluistert maar ik vind het echt een goed idee..(tu)

• <Elysa>

Waarom 2x hetzelfde bericht, of was je bang dat wij het over het hoofd zouden zien? :D

• Xandra B.

Maar het is spam. En dat mag niet!

• <Elysa>

Stelen mag ook niet, en er mag zo veel niet, maar toch wordt het gedaan! 8-)

• karin R

zal ik je dan ook maar vermoorden?:D mag eigenlijk niet hoor maar ja, ze doen het toch……………

Ik was m'n hond nooit, soms zwemt ie of in het Gooimeer of in de sloot, das weer net ff minder.

• <Elysa>

Ik waste mijn hond wel afentoe want dan was ie zo smerig van het spelen met andere honden (als het nat weer was) dan kon hij echt niet het huis in, maar zomer's zette ik gewoon de tuinslang op hem en dat vond hij nog lekker ook.