…Freek Vonk;
http://www.youtube.com/watch?v=JBbiICTZVm0&feature=youtube_gdata_player
Met betrekking tot je vraag, het antwoord is JA! Ik heb een proefdiervergunning om duizenden slangen te melken voor onderzoek. Een dier is namelijk een proefdier als je een handeling met dat dier verricht waar het dier ongerief door voelt of zou kunnen voelen, en dat is natuurlijk ook zo met het melken. Dus ik heb een heel voorstel moeten schrijven en moeten beargumenteren waarom ik het wil doen (nieuwe inzichten in gif, nieuwe medicijnen, etc). En toen is mijn aanvraag door een commissie goedgekeurd.
Interessant: dit wordt dus niet afgekeurd, grappig eigenlijk.
maar wel heel leuk te zien dat proefdierverzorgers dus niet alleen maar “mishandelen”
Dank je wel voor het antwoord.
maar wat mij betreft heeft het mijn goedkeuring hoor, ik vind dit echt geen dierenleed itt dieren die bv voor make-up proeven gebruikt worden, dat vind ik weer klink klare onzin, we hebben inmiddels genoeg uitslagen en middeltjes om onze zachte huidjes te verzorgen dus meer is wat mij betreft niet nodig.
Qua medicatie ben ik dubbel, sommigen wel en andere weer niet, ik denk soms wel eens, hier vind je iets, daar laat je iets en uiteindelijk moeten we allemaal dood, helaas sommigen voreg en anderen te laat (voor hun gevoel)
pffff, ik draaf weer door:S
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?