gras eten

• hpalbers

lieve mensen

mijn hond issy is een border collie van 15 maanden nu de laatste weken eet hij veel gras en kok halst veel wat kan ik daar aan doen

gr hans

• <Elysa>

Hij eet gras omdat hij misselijk is en daardoor gaat hij kokken maar misschien kan hij niet tegen het voedsel dat je hem geeft of het is zijn maag dan moet je naar de DA gaan met hem, zoiets kan dus alles zijn, maar ik zou er niet te lang mee wachten met een bezoekje aan je DA..

• karin R

onzin, bijna alle honden doen het in het voorjaar, die van mij ook en die is echt nietm isselijk hoor en hij kotst lang niet altijd daarna, bij katten is het wel zo dat ze gras eten als ze misselijk zijn.

Ik weet dat er in voorjaarsgras meer eiwit zit, misschien dat ze het daarom doen in het voorjaar?

• <Elysa>

Hoe kom je daar nou weer bij dat honden alleen in het voorjaar gras eten? Ik heb drie honden gehad en vroeger bij m'n ouders hadden we ook altijd honden en die aten echt niet alleen in het voorjaar gras! Maar dat ze niet altijd na het gras eten kotsen moeten dat is wel waar, dat doen ze niet altijd.

• karin R

veel honden die ik ken doen het mn. in het voorjaar, in de zomer misschien een hapje, maar dat echte grazen………….nee, dat niet.

t'zijn toch ook verdorie geen koeien.:D

schelt ik die van mij voor uit: domme koe, dubbel erg want het is een reu *wink*

• <Elysa>

Die van mij hebben nooit echt gegraast hoor, die gaven altijd maar kleine hapjes.:P

Maar je hond uitschelden voor koe terwijl het een reu is, dat gaat echt te ver hoor! ;):D

• karin R

Daarna doet ie het ook weken niet natuurlijk. (lange neus)

of die stomme hond zich ook maar iets van mij aantrekt?

maar goed, hoop doet leven:D

• <Elysa>

Waarom horen/lezen we niks meer van hpalbers? Wij geven hem advies, en vervolgens lezen we niks meer, dat gebeurt trouwens vaak, zouden wij soms geen goede adviezen geven omdat we ze daarna nooit meer zien? :S

• hpalbers

beste mensen

sorry dat ik niet altyd direct iets laat weten maar dat is niet dat ik ongeintereseerd ben maar gewoon dat ik niet altyd op de pc zit

maar hij eet nog steeds gras en gras met die lange stengels we zijn nu aan het proberen met wat groente erbij te geven als het helpt laat ik iets weten

gr hans

• <Elysa>

Oh zit jij dan op de pc? :D

Ik zit er altijd voor of achter maar nooit er op! :P

Ik weet al wat je bedoeld met die lange stengels, die zitten tussen het gras, maar dat heeft volgens mij niks met groente tekort te maken hoor, maar ja, je kan alijd proberen natuurlijk of meer groente geven helpt tegen gras eten.