Beste mensen,
Ik zet dit bericht op het prikbord omdat ik geen andere uitweg meer weet voor onze franse bulldog van nog maar net 1,5 jaar oud.
Hij loopt al vanaf pup met huid en spijsverteringsproblemen maar nu ben ik al bij 4 artsen geweest en mijn dierenarts staakt nu de behandeling en ik kreeg gisteren de keuze of als laatste naar Utrecht of Gent (universiteit) of ik moet hem in laten slapen.
In laten slapen gaat er bij mij niet in want hij is echt een super hond en super lief voor mijn kinderen van 3 jaar en 6 maanden oud.
Maar ik kan de kosten voor de universiteit niet betalen.
Nu zoek ik iemand die voor mij hondje wil zorgen/thuis bieden met de zorg die hij nodig heeft want als hij nog een goed leven kan hebben zonder ons gezin doet ons dat ook wel veel pijn maar ik heb gewoon liever dat hij oud en gelukkig wordt dan dat ik hem moet laten inslapen en wetende dat hij beter had kunnen worden met geld wat ik niet heb.
Verder is hij gecastereerd, super zinderlijk kan gewoon een hele middag weg zonder dat je iets moet ruimen.
Hij sloopt of blaft ook niet alleen je moet tegen snurkende hond kunnen want dat doet hij de hele dag.
De kinderen kunnen alles met hem doen op hem zitten aan zijn oren hangen,poten trekken en hij maalt er niet om.
In de avond doet hij het liefste tv kijken en overdag lekker met hem wandelen en met de bal spelen.
Ow hij wil niet echt makkelijk vroeg wakker worden want hij houdt van uitslapen en vind 10 uur een mooie tijd.
Hij loopt netjes buiten aan de riem ook naast de kinderwagen en kan goed met andere honden maar katten vind hij leuk om op te jagen maar hij doet er niks aan.
Hij gaat niet naar iemand die denkt een gratis hondje te krijgen want hij moet echt naar Gent of Utrecht of er moet ergens nog een arts zijn die nog iets heeft wat werkt.
Ook is het makkelijk om van het ras wat af te weten want het zijn super honden maar ze hebben wel speciale zorg nodig.
Ik hoop dat er iemand is die onze Bruno een kans wil geven want hij verdiend het echt.
Met vriendelijke groet,
Paul en Marianne en een pootje van Bruno