Agenten zien helemaal niets in de komst van een speciale dierenpolitie

• Onze Verslaggever

AMSTERDAM - Agenten zien helemaal niets in de komst van een speciale dierenpolitie. Zij vrezen dat meer gewelds- en zedenzaken op de plank blijven liggen wanneer 500 collega’s zich moeten gaan bezighouden met dierenleed. Wat vindt u? Moeten er ’animal cops’ komen of moet er een streep door de dierenpolitie? De Telegraaf hoort graag uw mening.

Doe mee aan de Stelling van de Dag: http://bco.dubinterviewer.com/scripts/dubinterviewer.dll/Frames?Quest=100029&QW7894=301595&Resp=1828278118

Bron: http://www.telegraaf.nl/watuzegt/10018278/__Streep_door_dierenpolitie__.html?p=11,1

• <Elysa>

Volgens mij zijn de meeste mensen er toch wel op voor dat er wel animalcops moeten komen, ik vind het in ieder geval wel noodzakelijk dat ze er komen!

• <Elysa>

Zo ook maar meteen de anquette ingevuld, en daarna las ik dat de oudste hond een Yorkshire-Terriër op 25 jarige leeftijd op 1ste Pnksterdag, dat ze die hebben moeten laten inslapen..

• Xandra B.

Ja,maar niet in plaats van.

Er moeten dus agenten BIJ.

• <Elysa>

Er zullen wel genoeg agenten zijn die er wél voor zijn dat ze er komen, dan kunnen die agenten als dierenpolitie in opleiding gaan en die moeten nú al kunnen optreden als er dierenmishandeling plaats vind. Want agenten die er niet op voor zijn die zullen ook niet erg streng optreden als er een melding van dierenmishandeling binnenkomt.

• Xandra B.

Ik weet niet of er veel agenten zijn die zich willen laten omscholen.

• <Elysa>

Nou dat weet je niet, kan zo maar zijn dat die er wel zijn.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Onze Verslaggever Schreef:

——————————————————-

> AMSTERDAM - Agenten zien helemaal niets in de

> komst van een speciale dierenpolitie. Zij vrezen

> dat meer gewelds- en zedenzaken op de plank

> blijven liggen wanneer 500 collega’s zich moeten

> gaan bezighouden met dierenleed. Wat vindt u?

> Moeten er ’animal cops’ komen of moet er een

> streep door de dierenpolitie? De Telegraaf hoort

> graag uw mening.

>

> Doe mee aan de Stelling van de Dag:

> http://bco.dubinterviewer.com/scripts/dubinterview

> er.dll/Frames?Quest=100029&QW7894=301595&Resp=1828

> 278118

>

> Bron:

> http://www.telegraaf.nl/watuzegt/10018278/__Streep

> _door_dierenpolitie__.html?p=11,1

Naaaaau,dat geweldsdelikten en zo dan blijfen liggen????

Jo, la me nie lachen….blijft nou ook liggen.:( (Ben met een agent getrouwt geweest,kan het weten)

En heus,daar zijn best agenten,die zich graag om willen laten scholen voor zo een doel als Dierenpolitie,want dat werpt wel vruchten af en is dankbaarder werk als met mensen,want die kunnen voor zich zelf opkomen.De Dierenpolitie moet echt de stem van het dier zijn en voor het dier opkomen,Want heb jij ooit een Hond Paard of ander dier aangifte zien doen bij de politie wegens misshandeling?Goh, nee?Jo mensen,als die misshandeld worden worden ze WEL gestraft(na Jaren maar gestraft worden ze)maar zo'n geweldsdelict is men Maanden als niet Jaaren mee bezig om desbetreffende persoon te kunnen staffen.en dan nog wat: er word pas ingegrepen bij delicten als er ernstige ongelukken zijn of doden,en dan de Agenten zeggen,dat het bijft liggen als er Dierenpolitie komt?Geloof er geen R….t van.

En dan nog wat,die gene die dat beweren,willen er gewoon niet dat er een dierenpolitie komt,Nou ze piepen wel anders als b.v.b. hun dochtertje gepakt word door zo'n niet nederlander,en er word dan niets gedaan.Moest opletten,dan zijn ze wel allert en druk voor zo iets.Dus bovengenoemde(de gewelddaad blijft liggen)is gewoon een goedkoop Kl@#$%^&*smoes. (td)

Want het is wel degelijk van belang,dat er dierenpolitie komt.Zelf zijn nu all kamervergaderingen over het onverdooft(Ritueel) slachten van dieren.Halloooooo in wat voor land leven we???? :X

Ik zou zo'n vent graag ONVERDOOFT z'n strot door snijden.:X het moet hier niet gekker worden. ::o

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Weet je waar ik mij ook zo boos om kan maken dat ze varkentjes ook onverdoofd castreren.. Dat is toch ook niet normaal meer! :X

• Christiane Dammann(chrisd.)

Nee dat is het ook niet.En dat mag allemaal.Nou,die gene die dat doet zou ik met LIEVDE en De GROOOTSDE PLEzier ook zijn ballen eraf RUKKEN ZONDER VERDOVING.:X :X En de genen die dat goedkeuren zijn net zo gestoord als de genen die het doen.:XDus in wat voor een Hypogriet land leven we?:X

Stel er is iemand zo gek een neemt eens wraak op zo'n castereerder en flikt het zelfde wat die die arme beesies aandoet,moet dan de ned.maatschapij es horen,Goh mach dat dan niet bij zo'n dieren beul?Ooh het mag alleen maar bij Dieren,want die zijn NIX in dat soort mens der oogen.getverderie als ik het voor het zeggen had werd zulk soort wantoestanden wetelijk AFGESCHAFT en kwamen er wel degelijk pittige straffen,als het wel gebeurt.

Dus een Dierenpolitie is wel DEGELIJK hier in dit hypokrietische land NODIG.

Liefs Chrisd.