En Elysa,gewoon mee blijven doen hoor!
Het is een aardwolf!
De aardwolf (Proteles cristatus) is een hyena uit zuidelijk en oostelijk Afrika. Het is de enige levende soort uit de onderfamilie aardwolven (Protelinae); de aardwolf verschilt sterk van andere hyena's en kan worden beschouwd als het buitenbeentje van de familie. Het is een vrijwel weerloos en ongevaarlijk dier, dat anders dan andere hyena's, die vooral gewervelden eten, voornamelijk van termieten leeft. Mogelijke natuurlijke vijanden worden afgeschrikt door de oppervlakkige gelijkenis met andere hyena's. De Nederlandse naam komt uit het Afrikaans en in de Engelse taal wordt deze soort ook met aardwolf aangeduid.
Ik ben Rianne, 42 jaar en ik werk voor een telecombedrijf. Ik doe niets met dieren met heb wel 8 katten.Ik had ook een konijn maar die is 2 weken geleden overleden. Ik zou graag van mijn hobby (dieren dus) mijn werk maken maar heb geen geld voor een opleiding. Ik heb altijd spijt gehad dat ik daar niet eerder aan begonnen ben. Dieren zijn namelijk mijn grootste interesse en mijn katten zijn mijn alles. Ik weet veel omdat ik veel lees, surf en naar natuur programmas kijk. En ik kan goed googlen:) Dat ga ik nu doen voor een nieuwe rara.
Fijne avond
Rianne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?