De nieuwe rara!

• Xandra B.

En Elysa,gewoon mee blijven doen hoor!

• Rianne

????????????? Geen idee.

• karin R

Is het een lepelhond?

• Rianne

Het is een aardwolf!

De aardwolf (Proteles cristatus) is een hyena uit zuidelijk en oostelijk Afrika. Het is de enige levende soort uit de onderfamilie aardwolven (Protelinae); de aardwolf verschilt sterk van andere hyena's en kan worden beschouwd als het buitenbeentje van de familie. Het is een vrijwel weerloos en ongevaarlijk dier, dat anders dan andere hyena's, die vooral gewervelden eten, voornamelijk van termieten leeft. Mogelijke natuurlijke vijanden worden afgeschrikt door de oppervlakkige gelijkenis met andere hyena's. De Nederlandse naam komt uit het Afrikaans en in de Engelse taal wordt deze soort ook met aardwolf aangeduid.

• Xandra B.

Ja,da`s weer helemaal goed! (plaats maar weer een nieuwe rara)

Ik ben wel benieuwd wie je bent en wat je voor werk doet. (vast iets met dieren?)

En wat voor huisdieren heb je?

Ik; Xandra,41,biotechnicus en heb een hondje,konijnen,slangen en kleurmuizen.

• Rianne

Ik ben Rianne, 42 jaar en ik werk voor een telecombedrijf. Ik doe niets met dieren met heb wel 8 katten.Ik had ook een konijn maar die is 2 weken geleden overleden. Ik zou graag van mijn hobby (dieren dus) mijn werk maken maar heb geen geld voor een opleiding. Ik heb altijd spijt gehad dat ik daar niet eerder aan begonnen ben. Dieren zijn namelijk mijn grootste interesse en mijn katten zijn mijn alles. Ik weet veel omdat ik veel lees, surf en naar natuur programmas kijk. En ik kan goed googlen:) Dat ga ik nu doen voor een nieuwe rara.

Fijne avond

Rianne

• Xandra B.

Alsnog heet ik je welkom,Rianne!

• Rianne

Dank je Xandra

• <Elysa>

Ja, ik had wel gewoon mee willen blijven doen hoor maar ik ben een dagje weggeweest en de nieuwe rara is alweer geraden..:S

• <Elysa>

Ook van mij; http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesW/welkom11.gif Is wel leuk weer een nieuwe prikker erbij te hebben want het is de laatste tijd wel erg stil hier…