wilde konijntjes.

• cindytje1975@live.nl

Ik heb 2 maanden geleden een nestje jonge konijntjes gevonden waarvan de moeder door een kat was doodgebeten.

Ik heb van de 6 konijntjes nog 2 konijntjes over die het gered hebben.

Ze zijn inmiddels goed gegroeid,en ik weet dat je zulke konijnen niet kan houden,die horen in de natuur,maar kan ik ze ook naar een wilde konijnen opvang brengen?

Ben zo bang dat ze het niet redden….

Weten jullie een opvang?

Groetjes Cindy

• Xandra B.

Cindy,wilde dieren horen in de natuur. Daar zullen ze het gelukkigst zijn.

• karin R

mee eens, al snap ik je twijfel heel goed.

Gelukkig hoeven ze niet veel te leren, ze doen alles goed door hun instinct.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Dit zijn wilde mijnies,die kun je beter,als ze zelf eten weer in de natuur terug zetten,maar wel in een wat dichte bebosching,en die redden zich dan heus wel.Deze nijnies krijgt ook een opvang niet tam en die zetten wildjes ook weer uit.Dus als de njintjes sterk genoeg zijn kunnen ze gerust terug in de natuur.Sucsess.

Liefs Chrisd.

• cindytje1975@live.nl

Bedankt voor jullie reacties en adviezen.

Ik weet dat ze in de natuur thuishoren,maar dan zit er toch in mijn achterhoofd dat ze het misschien niet gaan redden…

Ik ga ze deze week uitzetten,ze hebben ook altijd groenvoer gehad,ben dat elke dag gaan plukken dus dat kennen ze wel.

Het zal wel goed gaan denk ik,ben allang blij dat ik ze in leven heb kunnen houden…

Groetjes Cindy