Blindegeleidehond

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi hoi Leutjes.(Miss.mag zoiets wel hier?)

Ik heb een verzoek aan jullie.

Een goede kennis heefd mij verzocht of deze link http://www.stichtingdesudo.nl/ ook hier geplaatst mag worden.

Tenslotte gaat het over dieren: een blinde geleidehond en is gelijk een enorm goed doel.

Hier kun je namelijk 6x…. ja SES stemmen PER DAG uitbrengen om dit doel te steunen en te laten slagen voor hoge cijfers zodat ze gesubsideerd worden.We strijden voor dit doel omdat deze geleidehonden namelijk gratis aan blinden word verstrekt,daar niet iedereen zich zo'n duur beesie(na opleiding)kan veroorloven.Dus luitjes,ik hoop dat jullie allemaal mee doen.En eeh Tipje:als je op je werk zit of ergens anders,kun je nog es in ene 6 stemmen uit stemmen.Zo gaan we dan lekker omhoog.Dus op elke andere locatie is dat mogelijk.

Hey lui ik reken op jullie,ja he ja he.Tof,allvast harstikke bedankt. ( ) zelf of de Rattiefora's doen ze mee…Klasse he.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Een heel goed doel vind ik dit, dus heb ik heb 6 x gestemt en kreeg dus te lezen dat ik het maximale gestemd heb (wat jij dus al zei dat het maar 6x mag) maar dat ik morgen weer kan stemmen dus ga ik morgen ook weer stemmen en overmorgen en de dag daarna net zolang dat ik geblokt word..:D

Maar wat een schatje hè, dat puppie..

• Xandra B.

Omdat je geen ééndagsvlieg bent en ik het een heel goed doel vind heb ik ook 6x gestemd.

Ik hoop dat we een blinde medemens hiermee een stukje gelukkiger kunnen maken!

• Rianne

Ik heb ook 6X gestemd en de link op mijn Facebook geplaatst.

• karin R

Ik zeg niks, van mij mag het hoor!

Ik maak dus wel degelijk onderscheid in “bekenden” en vreemden die denken hier iets te kunnen slijten.

Ik ga dus nog ff stemmen;)

Hey Lui GEWEEEEEELDIG ZEG!!!!! (:D (:D Te geeeeek!harstikke bedankt!

Liefs Chrisd.

Schreef:

——————————————————-

> Een heel goed doel vind ik dit, dus heb ik heb 6 x

> gestemt en kreeg dus te lezen dat ik het maximale

> gestemd heb (wat jij dus al zei dat het maar 6x

> mag) maar dat ik morgen weer kan stemmen dus ga ik

> morgen ook weer stemmen en overmorgen en de dag

> daarna net zolang dat ik geblokt word..:D

> Maar wat een schatje hè, dat puppie..