Pup up date

• karin R

Na een hele rottige week was het toch al snel duidelijk dat we graag een andere hond wilden.

Men raadde een grote hond af maar ik hou erg van flinke honden dus toch voor een mix herder gegaan.

Gisteren gaan kijken en op deze viel de keus

een rustige kalme teef die meteen naar me toe kwam en heerlijk ging zuigen op m'n vinger.

de teef gaat ws Hope heten.

Maar wat een heerlijkheid: 10 pups

• Xandra B.

Wat een schatje!

Ik hoop dat het nu wel goed zal gaan.

• <Elysa>

Oh wat een dotje.. Veel geluk met je aanwinst, maar ben jij dat? B)

• karin R

nee, dat ben ik niet.

• <Elysa>

Oh nee natuurlijk niet want jij bent dit al tussen de leeuwen..:D

• karin R

Yep!

• greet

hoi karin,

lees dit nu net en is boef er dan niet meer?

je hoeft niet te antwoorden hoor als het pijnlijk is maar schrik er ineens van.

het is wel een lieffie zeg.

groetjes greet

• Xandra B.

Greet,kijk hier maar; http://dieren.startpagina.nl/prikbord/14222568/nog-heel-even#msg-14222568

• greet

heb het net gelezen heel erg vind ik het voor je karin.

ik weet welke moeite je allemaal hebt gedaan de afgelopen jaren.

en ook dit is weer een beslissing uit liefde voor je boef.

en natuurlijk doet het verdomde pijn het is en blijft je hond je vriend en maatje.

maar ja, volgens mij en zoals ik je ken in de afgelopen jaren heb je dit met je verstand gedaan en je gevoel ik weet het die zegt heel andere dingen.

heel veel sterkte en liefs van mij.

ben een tijdje weg geweest en druk en ik kom net treug van vakantie en zag het staan.

groetjes greet

• <Elysa>

Hoi Greet, ben je net als vorige keer weer naar dat land geweest ( ik weet niet meer welk land dat was ) waar je al die wilde dieren hebt gezien en hier op dit prikbord hebt gezet, en zo ja, laat weer eens wat foto's zien, als je wilt, van dieren die je hebt gefotografeerd.