Pup up date

• greet

hoi elysa,

nee we zijn niet naar kenia/tanzania geweest wel jammer hoor.

mar volgend jaar wil ik wel weer terug naar afrika als het mogelijk is.

ik ben nu naar iets heel anders geweest nl. venetie.

was ook heel leuk ook met de gondel geweest.

maar lief dat je er naar vroeg.

alles verder ook goed met jou en je diertjes.

groetjes greet

• karin R

Lief van je, je woorden doen me goed al lopen de tranen over m'n wangen.

Ja, ondanks de aankomende pup heb ik nog veel verdriet, zo'n gezonde jonge hond zomaar dood, onbegrijpelijk wat die in z'n kop had.

normaal was hij altijd heel onderdanig naar me toe, staart ontspannen laag, oren iets naar achteren, lag op z'n rug enz.

altijd naast me, of bij de bank, of onder tafel/naast de pc, alleen bij loopse teven had ik hem niet onder appèl.

Ik kan er maar niet bij, probeer te snappen wat er gebeurde maar dat lukt niet.

• Christiane Dammann(chrisd.)

LIIIIIEF.hoe oud is die daar op die foto?Want ze toond al vrij groot.en wat voor mix herder is het?uit deze foto kun je echt niet uithalen wat voor mix het is.Maar ze is wel leuk en heefd een lief smoeltje en een zelfvertrauwen-uitstralingje zo klein dat ze is.Tja als men een vriendin moet laten gaan en nog in wezen gezond en nog jong,dan is het moeilijk om lang zonder Maatje te zitten.

Ik wens je heel veel geluk met je nieuwe maatje.En,hoe gaat je meiske heten?

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Laten we er naar raden wat voor mix herder het is, als Karin het tenminste zelf wel weet anders kunnen we wel blijven raden zonder dat we echt aan de weet komen wat voor mix herder het is….

Ik begin wel met raden, ik denk een labrador mix..Een Labrador zou wel bij Karin passen vind ik, dat zijn meestal zulke lieve honden die kunnen met iedereen opschieten, uitzonderingen daar gelaten, natuurlijk…;)

• <Elysa>

Ja hoor Greet, alles gelukkig goed met mij en met Kareltje en Miepie en Liberty gelukkig ook..Liberty wordt nu eigenlijk pas echt groot, want ik vond haar niet zo groot nog maar ze is wel veel groter dan die andere twee maar dat zijn dan ook geen Main Coon's… Ik las eens ergens dat ze tot 4 jaar groeien, dus als dat zo is wordt ze nog een stuk groter maar het is wel een poes en die blijven natuurlijk kleiner dan katers..

• Christiane Dammann(chrisd.)

Jaaa,das een goeie.Maar je bend me een stap voor,ik denk ook aan Lab.Maar dan een gen.verder.Wand er zit in die ouders ook anders in volgens mij.Want deze pup had nou niet direct de poten van een herderspup.

Oh miss. komt onze Goggle Xantra nog es verassend uit de hoek.

En karin houd slim de mond dicht :P:D dondersteen >:D< dat kan weer een lange topic worden miss.

Maar karin is gelukkig met haar Pup en daar gaat het om.

liefs Chrisd.

• greet

hoi karin,

ja,dat is moeilijk te bevatten maar door je verstand te gebruiken heb je erger voorkomen.

ik weet hoe gek je op boef was en ook je verdriet begrijp ik hoor.

maar dat kleintje zal je verdriet niet wegnemen maar wel verzachten en ik hoop dat je er een lieve hond aan zal krijgen.

nogmaals sterkte ik was er ook echt van geschrokken.

groeten greet en een dikke kus

• karin R

Sorry, ik vergat antwoord te geven.

Mama is een X labrador en herder en papa ws een duitse herder, dat denken ze omdat d epups donkere snuitjes en rugstreep hebben, maar de helft van depup is zo donker dat het ook een hollandse herder zou kunnen zijn (denk ik dan)

enne, waarom moet ik een hond die bij iedereen past? nou nou?

grapje, maar ondanks Boef hou ik van een hond met pit, daar iets moois van te maken is een uitdaging en dat past wel bij me.

Ik mis wel een waakhond hoor, er scharrelen knapen voor de deur die ik daar niet wil hebben, ze willen m'n dochter (die daar helemaal geen zin in heeft)

Ik ga de honkbalknuppel zoeken

Chris: mama is een tervurense herder mix, daar zouden de ranke pootjes vandaan kunnen komen?

• karin R

Vanavond heerlijk wezen pupknuffelen en nog steeds vallen we voor Shanty

vanavond waren ze allemaal buiten, zo leuk te zien zo'n hele roedel honden, kippen konijnen en katten doen ze weinig iig, dat heb ik nu zelf kunnen zien

In no time lag ze heerlijk te slapen

hier wat foto's

• <Elysa>

Ja, dat kan ik begrijpen dat jullie daar voor vallen, dat zou ik ook doen want het is echt een moppie! En het is idd heerlijk als ze met andere dieren goed om kunnen gaan..

Durf het bijna niet te vragen…… maar ben jij dit nu wel Karin en op die andere foto je dochtertje? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel alles graag weten..:D