Yes,that`s her!
En wat is de pup gegroeid,Kaat!
Aha,had al zo'n donkerbruin vermoeden maar durfde nog niet met zekerheid iets uit te spreken.maar je bevestigt mijn vermoeden van 1 belg(hond dan he ) in hun roots.
maar wat een heerlijke mop is hij zeg.En voor het Ras wat er in zit,is hij wel lief voor het gevogelde.
van tervurense en hollands is toch bekent dat ze nog eens achter de kip en eend en zelf katten fanatiek achter aan gaan.
Ook labradoor is daar sterk om bekent,maar labrador is wat gemoedelijker.
En Wat die waakhond betrefd…..wacht maar totdat die wat groter werd,dan komt toch het alerte van holland en tervuren naar boven en heb je er toch een heuse waaker,die heel lief voor kinderen is,is weer de lab en herderskant.
Tuurlijk is Boef nooit te vergeten,maar die kleine helpt wel erbij om het verlies van je boefie een plek te geven.
Heel veel geluk met je kleine grote Schat.
liefs Chrisd.
Een lappie heb ik ook maar dan wel een grote en geen mini want bij mij moet alles groot zijn..
Ik heb het wel eens als me nagels te lang zijn dat ik verkeerde toetsen aantik, dus ik weet hoe vervelend dat is..
Maar ja, zoals je zelf al zei; je kan ons ff antwoorden.
Ben gek op smilies maar ik denk dat jullie dat wel begrepen hadden…..B)-
Oh, voor ik het vergeet; aangenaam kennis te maken met je, en we geven elkaar een hand…()
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?