Even update van Topic blindegeleidehond

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi Hoi leutjes nog gestemt vandaag?Hier nog eens voor het gemak de link:http://www.stichtingdesudo.nl/ we hebben nog 7 dagen En we hebben al 9.509 stemmen.Leutjes s.v.p. even nog mee helpen naar de 10.000 kan lukken met jullie hulp.Je weet het,men kan SES stemmen per dag uit brengen.Dus dat kan nog lekker oplopen.Gaat lukken toch.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Ja hoor weer 6x gestemt en toen mocht ik niet meer stemmen maar morgen weer wel en dat doe ik dan ook, ik heb trouwens bijna elke dag 6x gestemt, zoals beloofd en belofte maakt schuld en ik wil geen schuld hebben dus vandaar dat ik (bijna) elke dag 6x heb gestemt.. PPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :D

Zo hey Elysa,wat loyaal.Toppie.Lief van je.Ben blij met je.Harstikke bedankt.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Zo weer ff 6x gestemd.. :D Doe ik nog steeds elke dag trouw hoor..:)-D

We zijn er bijna maar nog niet helemaal, dus mensen kom op en doe nog ff mee de laatste paar dagen, dan lukt het zeker..

• Xandra B.

De teller staat bijna op 10.000. :D

• <Elysa>

9.988 staat de teller nu dus we gaan het halen! :D

Yeeeeeeesssss! we gaan het zekerste weten halen! Hey Luitjeeeeees! TE GEK,Harstikke bedankt.Ilse zal gek worden van blijschap,want ze vechten al een paar jaartjes voor hun goel streven.

Liefs Chrisd.

Even gekeken en 6 erbij gestemt.We zijn de 10.000 gepassert en staan nu op 10.006!!! Gaaf he.En dan hebben we nog 5 dagen te gaan,das gewoon klasse ,miss trekken we nog es voorzichtig geschat een 1000entje erbij?

want we gaan als een speer. en in 5 dagen kan een hoop gebeuren.

Te gek.liefs Chrisd.

• Xandra B.

Goed zeg!

• <Elysa>

Ja, heb je gelijk in, in 5 dagen kan zeker veel gebeuren, dus de laatste 5 dagen ga ik gewoon door met stemmen..