Even update van Topic blindegeleidehond

• <Elysa>

10.674 op dit moment dus laten we het hopen dat het lukt om de 11.000 te gaan halen.

• <Elysa>

Durf jij dat nu niet aan dan om te gaan paard rijden, ben je bang dat het paard je niet houdt? (GEINTJE) Maar we horen het wel he als jij 2 cijfers op de weegstaal ziet staan want dan ga ik jou tracteren, en waarop dan, zul jij je wel afvragen, maar dat is geheim.:D

• Xandra B.

Nou,het lijkt mij niet erg gezond voor een paardenrug als ik daar met mijn 134kg. op ga zitten terwijl ik al jaren niet meer heb gereden en dus he evenwichtsgevoel op een paard kwijt ben.

Als je contact met mij wil,stuur dan even een mailtje naar; hete_post@hotmail.nl

• <Elysa>

Mail net verstuurd Xandra.. :D

• <Elysa>

Met nog één dag te gaan zitten we nu op 10.879 stemmen..

• Xandra B.

Hm,moet te doen zijn!

• Christiane Dammann(chrisd.)

(:D (:D (:D Yeaaaah,we zitten aan de 10.956,dus nog 44 stemmetjes in 20 uurtjes,nou…..het zal toch all te gek gaan als dat niet haalbaar is,toch!Wetten dat we de 11.000 halen op ons sloffie's?!(tu) (tu) nog even en we zijn er,Klasse luitjes.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

We zitten nu op 10.980 met nog ruim 13 uur te gaan dus het gaat lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B)-

We hebben het gehaald we zitten nu op 11.098..

Daar moet op gedronken worden… :)-D

• Xandra B.

Chris,hoe gaat het nu verder?

We zijn de 10.000 al lang gepasseerd. :D

Wat gaat er nu gebeuren?

• Christiane Dammann(chrisd.)

Yeaaaah 11.122 stemmen.Leutjeeees!is dat niet Teee Gek!!! Geweeeeldig!!! (:D (:D (:D

hey leutjes nog 7 uur te gaan.niet normaal meer wat een hoop stemmen! maar het streefgetal hebben we.

Hey iedereen hier en vrienden van jullie,Harstikke bedankt en Deze is voor Jullie: Yuppie we kunnen onbezorgt aan de slag.

Als het stemmen afgelopen is ga ik jullie op de hoogte houden wat ermee gebeurt,want daar ben ik ook nog niet zo uitvoerig over geinformeerd.Luitjes harstikke bedankt.

Maar eeh…..we maken toch wel die 7 uurtjes voll he.Tuurlijk.

Liefs Chrisd.