Even update van Topic blindegeleidehond

• Xandra B.

Yep,kijk maar; http://www.stichtingspecsaverssteunt.nl/lelystad/labyrint_523/

• Christiane Dammann(chrisd.)

Sorry leutjes,mijn pc was even bij een pcarts want Pc zij:doe het zelf maar,nadat ik afgelopen donderdag ook nu Hyves heb en sávond er nog wat van mijn Ratties erop wouw zetten.maar ben er weer.En we zijn inderdaad 2. geworden.maar had mij kennis het veel eerder bekent gemaakt,hadden we zeker op nr.UNO gestaan.

Met de nieuwe stemming….als het ken en er mag weer op een nobel steven voor dieren gestemt worden zal ik het wel weer bekend maken en ik zal daarom ook alleen doelen voor dieren steunen.Waarom,omdat dat toch een stiefkindje is.want als ik zo kijk hebben ze voor mensen echt van alles….van Baby(is ook nodig)tot oude mens,en je ken het nie zo gek op nomen of het is er voor de mens.Goede doelen voor dieren zoals dat nu met die hulphonden zijn echt op de goedheid en genade van de mens aangewezen.Dus dieren nobele doelen worden door mij ten alletijden gesteund,oftewel ik doe wat in mijn macht staad.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Ja zei ik toch ook al, als er weer iets komt voor het goede doel voor dieren dan kun je op me rekenen..