Shanty

• karin R

Haar hartruis is niet meer te horen en ze is zo gezond als een vis.

er moet wel iets van een labrador in zitten, ze is dol op water.

Eet als een dijkwerker en vind mij ook een lekker ding want ze probeert me ook op te eten.:D

“af, zit en los” kent ze al aardig, jammer genoeg nog een maand wachten voor de cursus begint al oefen ik nu al wel het eea natuurlijk.

Boek van cesar gekocht, leest lekker weg.

Nu ga ik naar hem kijken.

• <Elysa>

Oh wat een lekkerding is het toch, ik ben altijd meteen verliefd als ik een jong beessie zie, dus nu ook weer ben ik in love :D Daarom ga ik ook nooit kijken als er open dagen zijn bij de asiels want dan wil ik ze allemaal wel meenemen ook de oudere natuurlijk..

• Xandra B.

Dat zijn de betere berichten!

En je weet `t he? Als pup iets doet wat niet mag,geen aandacht geven.

Dus te hard bijten met spelen,stoppen met spelen.

Heel goed dat je nu al begint met gehoorzaamheid!

• karin R

Ja, die lessen wist ik nog van Boef.

Ik maai ze op de cursus wel het gras onder hun voeten weg, maar kan toch niet werkeloos aanmodderen met een pup?

bovendien is het aanleren van dingen zo leuk om te doen.

madam gaat als ze trek heeft keurig zitten, in de hoop iets te krijgen, maar helaas, ik/wij bepalen wanneer ze iets krijgt en dan moet ze er ook nog iets voor doen;)

Elysa, ik kijk nooit bij de honden en katten in het asiel, ik wordt er een weekdier van.

en helaas zitten ze er soms heel lang want euthanaseren “kan” niet en we halen graag zo'n pupje uit het buitenland, doen we nog iets goeds.

ik wordt er altijd een beetje treurig van, zovelen die het zo goed bedoelen maar niet doorzien wat er eigenlijk gebeurt.

• <Elysa>

Ja ik weet dat het verkeerd is om een dier uit het buitenland mee te nemen maar ik zou het waarschijnlijk ook doen als ik bv een puppie zag lopen en die naar me toe zou komen dan was ik zeker te weten ook de fout ingegaan en het arme dier mee nemen, maar gelukkig kan dat niet want ik ga voorlopig niet naar het buitenland en ik heb 3 katten en die vliegen zo'n puppie meteen aan, en dan moet ik weer scheidsrechter gaan spelen en daar heb ik geen zin in want ik heb al genoeg te doen want Karel en Miepie die hebben elkaar nog steeds geregeld te pakken en afentoe doet Liberty ook mee, daar ben ik maar mooi klaar mee…:S

• karin R

Fijn he! Hier zijn de poezels onderling heel rustig naar elkaar toe, gelukkig ook maar.

De oudste voed de pup heel behoorlijk op, ze is een echte leider (ik geloof in leiders bij katten als ze noodgedwongen bj elkaar moeten zijn)

als Shanty blaft en raar heen en weer springt mag ze niet bij haar op het kussen, een lel om haar oren kan ze krijgen maar ze blijft kalm en wijkt geen cm.

blijft ze echter heel kalm dan kan ze gerust naast Gizmo gaan liggen.

maar ik zou ook vallen voor een zielig dier, nam toch ook een kater mee uit spanje? wat een gedoe om die -ongemerkt- mee te nemen in een bus, zweten vooral toen de douane met een hond kwam controleren pffffffffffffffff gelukkig was die niet op poezen afgericht.

Maar dat is lang geleden, nu zou ik jankend weglopen denk ik, hoop ik, twijfel de twijfel,iig wil ik het nu niet meer, dat is niet in het belang van dat ene dier maar wel in het belang van de velen die dan zouden volgen, maar lastig blijft het wel.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hey, wat fijn,dat de ruis weg is.Ene,dat word best nog een pracht meiske met een goede opvoeding.

maar eh,er hoeft niet lab.in je hond te zitten als die graag zwemt.herders zwemmen ook graag.

Ik had 2 Corgies,helemaal geen zwemmers,maae ze waren gek op zwemmen.

Nu heb ik dus een Labweiler dus wel degelijk Labrador in mijn hond,en je geloofd het niet,maar hij heefd een hekel aan water.Als hij een pls ziet,hupst die er overheen als een oma op hoge hakken,dan is hij zo'n watje.Ook met regen….Pantoffelheld.dus Labradoor is niet altijd watergek.Bij mij verderop hebben ze labrador,die het zelfde is als mijn Mashjo,ook een hekel aan nattigheid.Heel veel geluk met jou nieuwe vriendin Shanty.

Liefs Chrisd.

• <Elysa>

Tuurlijk je hebt altijd uitzonderingen maar over het algemeen zijn Labrador's toch echt wel honden die dol op water zijn, want ik ken alleen maar Labrador's die toevallig wel allemaal gek op water zijn, ze hoeven maar water te zien of ze springen erin..B)

• karin R

Ik ga straks nog even naar het Gooimeer, nog eens kijken of ze erin wil.

• gerdamarijke

Wat dat zwemmen betreft: ik heb een Kooiker, een eendenhond die niet met de pootjes van de grond durft in het water. Zijn zelfs al eens met hem meegegaan het water in om te laten zien dat er niks engs is, maar niks helpt. Wij aan het zwemmen, hond op de kant (:P)