Shanty

• <Elysa>

We horen het wel van je hè of ze er ingegaan is?

• <Elysa>

Ja daarom zei ik ook al dat je altijd uitzonderingen hebt en dat geldt voor ALLES 8-)

• karin R

euh, nee want ik ben met m'n nichtje een voor mij nieuw park ingeweest, ik kende het wel maar waar de ingang zat???????

nu weet ik het, tis dichtbij maar rij er nog wel met de auto heen anders is het wel een eind voor haar.

maar de vijver is ze wel ingeweest

• <Elysa>

Oke dan is het toch een waterhond, want zo warm was het gisteren niet, want dan zou je nog kunnen denken dat ze erin sprong om af te koelen..B)-

• karin R

Ik denk dat ze erin gevallen is, daarna was ze in de huiskamer niet tot bedaren te krijgen, ze bleef maar rondjes rennen, ziet er wel komisch uit.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Nou ik denk wel,dat ze het water in gaat ook al is ze erin gevallen.Hoe kwan ze uit die vijver(ja nat natuurlijk>:D< )ik bedoel hoe gedroeg ze zich toen?ging ze rollebollen om droog te worden?of ging ze zich relaxt uitschudden? en zwom ze even in die vijver of kroop ze paniekerig uit?dat zijn allemaal tekens aan de wand,waar je uit kun je congcluderen(schrijf ik dat goe ? ) hoe ze water vind.Nou eens even afwachten wat ze doet als je bij dat meer was.

Liefs Chrisd.

• karin R

Nee, ze is niet in paniek, schud zich uit en gaat dan de kamer doorsjezen, net of de benzine op moet:D

Vanmiddag liep ze naar achteren en toen hing ze er weer half in, ze doet wel meteen haar best eruit te komen, maar echt bang of van slag is ze niet.

• <Elysa>

Dus, dan is het denk ik toch een zeehond :D

• karin R

Ik “vrees” dat ik je gelijk moet geven:D