Ben ik weer (ot)

• majo

Hallo allemaal.

Na lange afwezigheid ben ik er ook weer.

Met Toon en Napoleon gaat het erg goed gelukkig.

Ratjes heb ik inmiddels niet meer. Het zorgen voor de kooi e.d. is te zwaar geworden voor me.

Vind dat wel heel erg jammer, want ze blijven heel erg leuk.

Verder heeft mijn mannetje zijn oude hobby weer opgepakt. Namelijk een mooi aquarium.

En laat dat nou ook een oude hobby van mij zijn :D

Even voor de mensen die mij nog niet kennen,

Ik ben Marjolein en heb 2 hondjes. Napoleon is een x teckel. Hij is alweer 4 jaar, maar blijft

pup hihi. Toon is een echte teckel, maar zonder stamboom. Zijn moeder was een langhaar teckel, en papa een kort haar.

Toon is kortharig gebleven. Bovendien is het een rare teckel. Hij is namelijk liever lui dan moe:D

• karin R

Te lang geleden, ik ken je niet:D

• Xandra B.

Ik kan je ook niet meer herinneren,maar heet je welkom!

Leuke namen voor teckels! Teckels zijn intelligent,maar hebben helaas te korte pootjes.

• <Elysa>

Ik ken je ook niet maar toch http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesW/welkom26.gif op dit dierenprikbord.

• Elly

er zijn een hele poos terug een aantal prikborden betr dieren opgedoekt

langer geleden is mij dit al opgevallen als ik op dierenrechten.pagina en ook spaniel.pagina het prikbord aanklikte dat ik hier op dieren prikbord terecht kwam

dat valt niet iedereen op denk ik

ms is het in dit geval ook zo dat de topicstartster van een heel ander prikbord komt waar het ook zo gaat?

• karin R

nee, ik ken haar en ze kwam hier regelmatig.

Ik maakte een grapje, tis m'n zusje nl:D

• Elly

oh ja ! kwam zij toen met de naam Marjo? en ook op herdershonden prikbord?

of was dat iemand anders van hier?

weet het allemaal niet meer prcs, is al jaren geleden, kom ook bijna meer op prikborden

• majo

Mormel:X

• majo

Nee, ik ben niet Marjo. Denk wel dat ik weet wie je bedoelt hoor.

Lang geleden kwam ik hier op het dierenprikbord met de naam Majo.

• majo

Tsssssssssssssssssss, dat jij me niet meer kent, schandalig. Kwam hier al toen Jeannette er nog was.

En toen vond ik het ook al lollig om je een beetje te plagen. Ik ben Majo, zusje van Karin.

Ik had eerst Napoleon en Hector (blonde teckel) en Hector is 2,5 jaar geleden doodgereden:(

Weet je het nu weer een beetje?