Hallo,
Ik zoek de soortnaam van een vis en wel de volgende (ik heb gelukkig na lang googelen een plaatje kunnen vinden op een of andere onbekende stock fotowebsite):
Wil hem graag kopen voor iemand namelijk.
Alvast bedankt!
Groet
Hans
Beste Hans,
Koop nooit zomaar een dier voor iemand anders! Misschien is/wordt het dan wel een ongewenst dier!
Als je al niet weet om welke soort het gaat,kun je ook niet weten wat de houdbaarheidseisen zijn.
Dit is denk ik een zoutwatervisje. (ik weet de naam niet)
En diegene waarvoor je het wilt kopen heeft waarschijnlijk een zoetwater-aquarium?
Koop dan liever een kado-bon (van de aquariumspeciaalzaak als dat mogelijk is),
zodat de ontvanger een bewuste keuze kan maken,zodat het dier past in zijn/haar al bestaande vissenbestand.
Als deze soort vis wel gewenst is,dan kan diegene waar aan je het wilt geven jou de naam (en zeer waarschijnlijk de wetenschappelijke naam) geven,zodat je daarmee (op een briefje) naar een aquariumspeciaalzaak kunt gaan.
Succes en wees verstandig in het belang van het welzijn van de dieren!
Mvg.,
Xandra.
Het is wel een hele mooie vis trouwens..
Als ik ergens ben en die hebben een aquarium dan kan ik me ogen er nooit vanaf houden, ik vind het zo'n rustgevend gevoel, en die prachtige vissen die er dan in zitten, ik kijk altijd me ogen uit..
Op me pc heb ik een screen-safer van hele mooie vissen en als ik ff niks te doen heb ga ik daar naar zitten kijken, bij gebrek aan echte vissen..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?