Hondenbezitters gezocht voor onderzoek

• jaspermomma@thebrandhotel.com

Wij zoeken hondenbezitters die mee willen werken aan een onderzoek voor een nieuwe droogvoerverpakking.

De duur van het onderzoek is 45 minuten;

Datum: 15 september a.s. De exacte tijd hangt af van de groepsindeling en uw beschikbaarheid

De plaats: binnen een straal van 40 km van Leiden (waarschijnlijk Amsterdam);

U krijgt een onkostenvergoeding van € 25,- plus een pak premium hondenvoer;

Er zullen vragen gesteld worden over verpakkingsontwerpen en wat u daarvan vindt; Dit gebeurt in groepjes van 5;

De uitkomst van het onderzoek moet leiden tot een keuze van een verpakking uit een verzameling van ontwerpen;

Uw gegevens en antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld en niet worden doorgegeven aan derden.

Wie wij zoeken:

- hondenbezitters die hun hond voeden met Natural Health droogvoer

- hondenbezitters die hun hond voeden met de merken Royal Canin, Hill's Science Plan of ProPlan

We zoeken 20 hondenbezitters in het totaal.

Bent u één van de bovengenoemde hondenbezitters of kent u iemand die hieraan voldoet bel dan met

Jasper Momma - 020-6655001

• karin R

Hm, zal wel een flink onderzoek zijn met 20 honden.

Ik heb een hond maar die krijgt wat hij hoort te eten: rauw voer

wat willen jullie onderzoeken? welke verpakking de hond het mooiste vind?

en door wie wordt het onderzoek gesponsord?

Als ik het goed begrijp willen jullie weten welke verpakking aantrekt en niet of dat voer voor onze honden nu zo geweldig goed is.

ik bedank ervoor.

• Xandra B.

Voor een zak geld wil ik mijn mening wel geven,hoor!

Dan kan ik van dat geld weer lekker en gezond vers vlees halen,hahahahaha!

• M-Nails

Geven jullie je hond dan helemaal geen brokken??

• Xandra B.

NEE! Alleen wat een carnivoor hoort te eten; Vlees,botten,organen en vis. En alles rauw!

http://www.voernatuurlijk.nl/ En er gaat een wereld voor je open! ;)

• M-Nails

Ben er geen voorstander van, ken iemand die gaf (geeft, weet het niet nu nog) ook alleen maar vlees en hun honden hadden een bacterie…

Moeder hond was onverwacht gedekt door hun reu en de pups waren allemaal besmet en zijn gestorven.

Autopsie laten doen, kwam het door het vlees dat de ouder dieren kregen om te eten.

Vind ik dan wel jammer voor de pups, hebben maar een paar dagen geleefd.

• karin R

Hebben ze ws varkensvlees gevoerd, dat mogen honden idd nooit rauw hebben, kan de naam nooit goed onthouden iets van auzjeski oid en dat is idd dodelijk.

Ik ben erg voor rauw voeren maar je moet echt weten wat je doet, je kan niet zomaar iets geven (tenzij je complete -gemalen- diepvriesproducten geeft) een hond heeft van alles nodig en daar moet je wel op inspelen natuurlijk.

Veel DA zijn erop tegen om je hond rauw te voeren omdat je met rauw voeren vele ziekten voorkomt en dan verdienen ze weinig meer.

Da krijgen doorgaans ook maar 2 uur les in voedingsleer dus veel kennis hebben ze er niet van, enkelen uitgezondert

en geloof me of niet, ik adviseerde om een hond met epileptie rauw te gaan voeren en de aanvallen verminderden enorm, van dagelijks flinke aanvallen naar 4 lichte per maand.

de hondenschool waar ik met m'n vorige hond kwam waarschuwden me destijds,Ik heb een stukje geschreven voor het clubblad en inmiddels voert het gros ook deels rauw.

m'n hond zag er zo goed uit dat hij er vanzelf reclame voor maakte:D

• majo

Zou inderdaad van varkensvlees kunnen komen.

Hier nog een gek die rauw voert aan de hondjes. Soms voor het lekkere een brokje. Net zoals wij patat eten zeg maar.

Maar ik geef dan wel een aantal keer per week een gemalen, complete versie, want mijn honden willen niet alles aan een stuk eten.

Een stuk hart, nier, lever ofzo, dat laten de heren mooi liggen. Verder lekkere lapjes (t zijn kleine hondjes) pens, en kippenekjes enzo om

hun tandjes schoon te kauwen.

• M-Nails

Ik heb geen flauw idee maar vind het zo erg voor de pups dat ze allemaal dood zijn.

Daarom dat ik toch een beetje bang heb gekregen voor vlees te geven aan mijn honden en ze krijgen dus allemaal brokken.

De 2 kleintjes krijgen wel regelmatig eten van tafel :S

Heb een paar dagen geleden ook te horen gekregen dat je een duitse dog zeker en vast vlees moet geven, de andere zegt dan weer van niet.

Er is tegenwoordig zoveel op de markt en je hoort zoveel van dit mag dat mag niet….

• M-Nails

Krijgen ze een bepaald merk van vlees of zo?