Dierendag

• majo

Precies. Zo hoort het tenslotte ook;)

• Tanjaq

haha vervelend of niet het blijven toch mijn schatjes, en tja de regeltjes blijven toch gehandhaafd maar dat weten ze ook wel:D

• <Elysa>

Ja honden misschien maar ik heb nu katten..:D

• karin R

Nah, katten kunnen net zo goed iets leren hoor.

die van mij weten donders goed of ik het meen of het voor de vorm zeg.

als ik in m''n vingers knip of uh uh zeg, weten ze heel goed wat niet mag.

• majo

Ik kan me herinneren dat je een kat had die je dan sloeg:D

Een klein bijdehand rood ding was het :D

• Tanjaq

Mijn katten kennen de regels ook, en ze weten precies wanneer er gegeten wordt en zo, maja verder zie ik ze niet veel, ze mogen in principe alleen op mijn slaapkamer komen en buiten, anders slopen ze me de boel….oef dus goed luisteren ze nu ook weer niet, nu ik het zelf zo lees…. hihi8-)

• majo

Mogen ze dan nooit in de woonkamer?

Vind dat eigenlijk zielig, en dan heb je er toch ook

niet zoveel aan?

• Tanjaq

Ze komen wel eens in de woonkamer maar ze kiezen er zelf voor om lekker boven te liggen aangezien ze niet zo dol zijn op drukte en met 2 kids en 3 honden in huis is dat nogal druk voor ze, de reden waarom ze bijna niet in de woonkamer mogen van mij is omdat ik ze het krabben aan het behang niet afgeleerd krijg, ik heb al vanalles geprobeerd maar ze blijven het doen, aangezien ik pas verhuisd ben mogen ze wel op me slaapkamer, die dus ondertussen al verschrikkelijk uitziet met beschadigd behang maar liever niet in de woonkamer, de enkele keren dat ze in de woonkamer zijn geweest is dus al duidelijk te zien. Kun je natuurlijk wel zeggen geen behang op de muren doen, ben ik helemaal met je eens maar ik kon deze woning krijgen en alles zat er eigenlijk nieuw in dus inclusief behang. En ik heb geen geld om het behang af te halen en de muren te stucen of sow, maar als de poezebeesten willen mogen ze binnen maar wel daar waar ik ze in de gaten kan houden en als ik ff niet in de woonkamer ben dan gaan ze naar buiten.

• greet

ja, hier is het ook elke dag dierendag en gelukkig maar.

maar ook op 4 ockt krijgen ze een extraatje een lekker knaagbotje of een gedroogd kipfiletje zijn ze dol op.

de poezen een kattensnoepje en dat was het verwend worden ze hier altijd.

op 5 okt denk ik aan alle dieren die het minder getroffen hebben jammer genoeg.

groetjes greet