Ff voorstellen

• Tanjaq

Hallo,

Ik ben Tanja single mams van 2 meiden, ik hoop via deze site in contact te komen met wat mensen om gezellig mee te kletsen, samen met mn kids heb ik 3 honden en 2 katten

2 van mijn honden zijn kruising rottweiler bordeaux dog en nummer 3 is een kruising tussen een teckel en een lhasa apso. Mijn katten zijn gewone huis tuin en keuken katten.

Luna, zij is nu bijna 1 jaar
    Shiroi 8 en een half jaar en snuffie (de kleine zwarte) bijna 15 weken.

Groetjes Tanja met de meiden en de beestenboel!!

• Xandra B.

Leuk Tanja en welkom!

Ik ben Xandra,41 jaar en woon in Zaanstad.

Heb een zwarte toypoedel (Eros),4 slangen (zondag komt er waarschijnlijk nog weer één bij),4 konijnen in de achtertuin en tig kleurmuizen waar het aantal nogal van schommelt. ;-)

• majo

Hoi Tanja, welkom.

Mijn eerste eigen hond droeg ook de naam Tanja. Was een x mechelse herder/boxer.

Tegenwoordig hebben wij ook een x teckel. Vader is onbekend, want moeders was de lellebel stiekem gaan uithangen.

Zijn naam is Napoleon. Dan hebben we nog een echte teckel zonder stamboom. Zijn naam is Toon. Moeders was een lang harige teckel, en

paps een korthaar.

Daarnaast nog een aquarium vol tropische visjes, en 2 garnaaltjes.

• <Elysa>

http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesW/welkom10.jpg

Ik heb altijd honden gehad en sinds een paar jaar heb ik dus katten,

2 htk katten een broer Kareltje (wit/rood) en een zus Miepie (wit/zwart/rood) die zijn nu net 7 jaar en een Maine Coon Lady Liberty maar ik noem haar Libby en zij heeft allerlei kleuren en zij is in Mei 3 jaar geworden..

• Tanjaq

Ow ja ik woon trouwens in het (op dit moment niet zo) zonnige zuiden van ons land.

Leuk om te lezen dat jullie ook helemaal into beessies zijn, ik vind het heerlijk hoe meer ziel hoe meer vreugd, ik heb ook een tijdje 2 baardagamen gehad, dat waren echt mijn schatjes maar doordat ik ging scheiden kon ik de verzorging niet meer betalen en heb ik ze laten herplaatsen, maar ooit komt er weer een baardje dat weet ik zeker. Maja voor nu zijn 3 honden en 2 katten en 2 kids ff meer dan genoeg hihi(:P)

• karin R

Welkom!

hier ook een single mam van 2 tieners (14 en bijna 13), 1 hond (17 weken) en 3 katten (19-6 en 5 jaar), enjoy the club

Ik heb ook mixjes en dat vind ik heerlijk.

zelfs de kids zijn mixjes tussen spanjaard en een hollandse meid:D

Op m'n onderschrift staat de overleden hond (heel verhaal, was pas 5 jaar)en de poes van 5 jaar

• majo

Je wil niet weten wat voor dieren we allemaal gehad hebben inmiddels. Teveel om op te noemen B)

Dus ja, ik hou erg van dieren.

Ohw ja, nog ff zeggen, Karin R die hier ook af en toe wat roept is mijn zussie.

Dus als we af en toe lopen te klieren naar elkaar, weet je hoe dat komt.

• Tanjaq

Ik ben ook gek op mixjes, je weet nooit wat er uiteindelijk uit komt, tot nu toe heb ik eigenlijk altijd geluk gehad en zijn ze prachtig geworden(tu)