Slangendag

• Xandra B.

Zondag is het slangendag in Houten in het Euretco Expo Centre.

Ik ben al zo`n 10 jaar niet meer naar reptielenbeurzen geweest en ben door het afvallen (nu 35kg. kwijt) weer in staat om naar zo iets toe te gaan. Ik heb er ontzettend zin in!

En ik ga zeker niet alleen kijken,want een week of 3 geleden is mijn aller eerst slang op een leeftijd van 16 jaar gestorven,dus er moet een nieuwe komen!

Ik ben benieuwd wat ik daar allemaal voor moois ga tegenkomen!

• majo

In houten zeg je? Wat leuk joh.

Hmmmmmm, misschien krijg ik die kerel van me zo gek te gaan kijken.

Nee, niet kopen, alleen kijken.

Heb de ballen verstand van die dieren, dus aanschaffen is geen strak plan.

In elk geval veel plezier met een mooie slang uit te zoeken joh.

• Xandra B.

Yep!

Meidoornkade 24 Houten. Entree is € 7,- p.p. En het duurt van 9.30 tot 16.30 uur.

• Tanjaq

Slangen vind ik ook super mooie beesten…. Maja heb nu ff mn handel vol aan mn beesies en kids, wie weet komt er ooit nog een slang in huis, veel plezier op de slangendag (had graag eens een kijkje willen nemen maar tis een beetje ver weg helaas)

• <Elysa>

Jeetje wat goed zeg, al 35 kilo kwijt!

Slangen vind ik alleen mooi om naar te kijken want ik zou ze nooit kopen omdat ik ze geen levende muizen zou kunnen voeren en dat eten ze toch het liefste?

Maar heel veel plezier morgen en laat je ff weten wat je gekocht hebt?

• karin R

Xan, kijk je ook obese?

zag het vanavond en dan hou ik he tniet droog.

Wat een lijdensweg toch als je ermee behept bent, zoveel verschillende oorzaken met als gevolg………………….

wilde ineens een toverstokje hebben.

• karin R

alles went, ook dood voer.

Ik vind e prachtig maar heb nu genoeg om handen en net als Majo geen bal verstand van die slangen dus hou ik het maar bij m'n tuinslang.

• majo

Ben je toch een lief zusje.

• majo

Nou, ik ben niet geweest. Beetje buikgriepje zeg maar.

• Xandra B.

Nee,ik kijk niet naar `Obese`,want heb al genoeg aan mezelf. ;)

Ik ben doodmoe,maar heb gister een fantastische dag gehad!

Veel moois gezien en ben met een Pantherophis guttatus `Amber` `t huis gekomen waar ik erg blij mee ben!

Zelf heb ik er geen foto van,maar hij lijkt het meest op deze;

http://www.flickr.com/photos/hghjim/2344447936/in/photostream/lightbox/

Ik zat nog te twijfelen tussen een Bogertophis subocularis (blonde fase) en nog een aantal andere soorten zoals Zamenis situla,Pseudelaphe flavirufa,Lampropeltis triangulum campbelli (apricot fase) en Heterodon nasicus,maar een Amber-kleurige guttatus was voor mij het meest verleidelijk. :D

Verder heb ik heel veel (oude) bekenden en vrienden gezien en gesproken,waaronder Brian Grieg Fry. (Venomdoc)

Top-dag was het!