Ik ben in het rijke bezit van een paar aqauriums en heb daar onderandere guppen in.
Deze visjes planten zich voort in een razend tempo en ik vond dus dat ik een stuk of 50 guppen maar eens naar een speciaalzaak moest brengen brengen.
Deze wilde er in eerste instantie niets voor geven maar na enig overleg mocht ik een leuk visje uitzoeken.
Mooi dacht ik, dat vind ik nu leuk en ik stapte heel voortvarend langs allerlei o zo mooie visjes in nog mooiere visglazen.
HHmmm mooie slange kop vis of mooie paradijsvis,…..niet geschikt bij mijn populatie.
Zo werd het dus een heel gezoek wat bij mijn vissenbestand paste en wat ik ook nog mooi vind.
Valse rugzwemmers!!!! enig hoor maar heb ik al en de coridoras zijn ook al vertegenwoordigt.
Algenetertje heb ik maar oowww die ciclide is ook mooi maar weer te agressief bij mijn territoriale labeo.
UIteindelijk kwam ik met een leuk koppeltje rustig ciclide visje thuis.
Gaat het toch niet goed dan heb ik nog wel een visglas staan waar ik weinig mee doe.
Zo blijft de hobby leuk en betaalbaar vind ik en zo lopen de kosten niet zo hoog op.
Wie geniet er nog meer van een aqaurium want tis een heerlijke hobby en wil daar ook eens over babbelen?