Vier Voeters.nl

• Itheka

Vandaag kreeg ik een bedelbrief van een organisatie die zich noemt:

Stichting Vier Voeters.

Wie kent deze stichting?

Is het vertrouwd om hier iets aan te geven?

Ik ben altijd bang met zoiets dat het geld in de verkeerde zakken terecht komt.

Eigenlijk geef ik alleen maar aan Stichting AAP en de Kankerbestrijding, verder doe ik mee aan de postcodeloterij (eigenlijk alleen omdat ik bang ben dat er een prijs in onze straat valt en ik er dan net buitenval(:P). Ik weet ook niet hoeveel geld er daar aan de strijkstok blijft hangen)

Graag jullie mening hierover.

Itheka

• <Elysa>

Hoi hoi, ik heb er nog nooit van gehoord maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen veilige organisatie is, ik geef aan heel veel goede doelen en ik kan niet meer dan hopen dat het bij diegene komt waar het voor bedoeld is maar je krijgt vast nog wel reactie hier van mensen die hun mening hierop geven..:D

• Xandra B.

Ik ken het alleen van naam. Maar met alle `goede doelen` geldt,dat er te veel aan de strijkstok blijft hangen.

Vooral de grote organisaties als het KWF kankerbestrijding. Bekijk maar eens wat de directeur van zo`n `goed doel` krijgt. ;)

Zolang dat soort graaiers meer dan € 50.000,- bruto per jaar ontvangen,gaat er écht geen cent van mij naar toe!

Als ik een bezoek breng aan een voor mij vreemde kinderboerderij,dan doe ik daar wel altijd een bijdrage in de giftenbus.

• Itheka

Eigenlijk dacht ik dat het KWF wel safe was, maar daar blijk ik me dan in te hebben vergist.

• Xandra B.

Ook de humane gezondheidszorg en het daarbij behorende onderzoek is (helaas!) commercie.

• karin R

Walgelijk he!

maar het is helaas zo.

bv, een proef of pil X voorkomt dat je kanker krijgt, (sponsor is de fabrikant van pil X)

de proef houden ze in een land waar kanker veel minder voorkomt, bij de eskomo's is dat geloof ik.

na 10 jaar onderzoek heeft slechts20% van de proefpersonen kanker gekregen, veel minder dan bij de proefpersonen zonder die pil (die dan bv in nederland gehouden wordt) zo kun je de boel manipuleren zonder daadwerkelijk te hoeven liegen.

en daar geef jij dan je geld aan uit.

• Xandra B.

We worden belazerd!

Google maar eens op; illuminatie,nieuwe wereld orde,bilderberggroep. En oh ja,Google wordt gecensureerd. ;-)