Wensen (ot)

• majo

Dan ben je een goed mens ;)

Leeft ook een stuk makkelijker he?

• <Elysa>

Oh dat is zeker leuk als je dat wilt doen, dus ga je gang of moet ik dan eerst zelf iets doen want jij kan niet zomaar bij mij erin komen toch? Ik zeg het een beetje raar maar je begrijpt me hopelijk wel, ja toch?

• <Elysa>

Vronie….waar heb ik die naam meer gelezen>?? Komt me bekend voor, dus zint eer je begint..;)

• <Elysa>

Ik vond ratjes altijd maar niks tot ik een hele tijd geleden hier op dit prikbord las dat het lekkere knuffelbeestjes zijn toen ben ik er toch anders over gaan denken..

• majo

Tamme ratjes zijn heel erg lief. Heb er een stuk of 20 gehad in de loop der jaren.

Maar kan ze nu niet goed meer verzorgen. Anders wist ik het wel. Dan kwamen er gewoon weer ratjes.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Schreef:

——————————————————-

> Oh dat is zeker leuk als je dat wilt doen, dus ga

> je gang of moet ik dan eerst zelf iets doen want

> jij kan niet zomaar bij mij erin komen toch? Ik

> zeg het een beetje raar maar je begrijpt me

> hopelijk wel, ja toch?

<(tu):D hi hi hoe je het zegt…inderdaad,heel humoristisch.Maar komt helemaal goe.

liefs Chrisd.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Schreef:

——————————————————-

> http://www.animaatjes.nl/dieren/dieren-plaatjes/ka

> tten/animaatjes-katten-68863.jpg

>

> Dit plaatje heeft niks met nieuwjaar wensen te

> maken maar ik vind hem zo lief…

• majo

Leuk gedaan joh (tu)

• <Elysa>

Oh wat goed van jou,:)-D

Hoe doe jij dat nou? :S

Als dat moeilijk is hoef je het niet te zeggen hoor dan snap ik er toch niks van maar omdat jij het kan is dat voor jou natuurlijk niet moeilijk..B)

• <Elysa>

Toen ik een jaar of 7 was had ik een marmot of een cavia, dat verschil weet ik niet zo goed, maar op een zekere dag lag ie doodstil in zijn hokje en toen dacht ik dat ie dood was en raakte hem heel voorzichtig aan en toen kreeg ik een beet want later hoorde ik dat ie waarschijnlijk zijn winterslaap deed en dat ie schrok van mijn aaanraking, maar toen ik dus die beet had gekregen werd ik zo kwaad dat ik hem een tik gaf en toen was ie echt dood :S wat natuurlijk niet mijn bedoeling was geweest!